23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na s. 193-212.
Uwaga dotycząca zawartości
Wstęp; Metodyka badania; 1 Społeczna odpowiedzialność konsumenta wyzwaniem dla zrównoważonej konsumpcji; 1.1. Wprowadzenie; 1.2. Aspekty definicyjne i istota społecznej odpowiedzialności konsumenta; 1.3. Społeczna odpowiedzialność konsumenta vs. społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa; 1.4. Zrównoważona konsumpcja – mit czy rzeczywistość?; 1.5. Podsumowanie; 2 Specyfika zachowań konsumentów w dobie pandemii covid-19 w świetle badań wtórnych; 2.1. Wprowadzenie; 2.2. Pandemia covid-19; 2.3. Zmiana zachowań konsumentów w czasie pandemii; 2.4. E-commerce – beneficjent pandemii covid-19; 2.5. Podsumowanie; 3 Postawy konsumentów wobec przedsiębiorstw i ich działalności w badanych krajach; 3.1. Wprowadzenie; 3.2. Rola konsumenta jako uczestnika rynku; 3.3. Zachowania konsumentów wobec działalności przedsiębiorstw; 3.4. Znaczenie kompetencji konsumentów w podejmowaniu decyzji rynkowych; 3.5 Podsumowanie; 4 Zachowania prospołeczne konsumentów w kierunku zrównoważonej konsumpcji; 4.1. Wprowadzenie; 4.2. Etyczne aspekty zachowań konsumentów; 4.3. Konsumpcjonizm w czasie pandemii; 4.4. Podsumowanie; 5 Prawa konsumentów a świadomość konsumencka; 5.1. Wprowadzenie; 5.2. Prawa konsumenta; 5.3. Instytucje i organizacje konsumenckie oraz ich działania edukacyjne w kierunku społecznie odpowiedzialnego konsumenta; 5.4. Nowy program na rzecz konsumentów; 5.5. Podsumowanie; Zakończenie; Bibliografia.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej