23782
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia s. 177-203.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Wstęp. 1. Poznawcze uwarunkowania procesu edukacyjnego: 1.1 Stymulacja poznawcza; 1.2 Szybkość motoryczna i szybkość umysłowa; 1.3 Wybrane narzędzia do pomiaru szybkości motorycznej i umysłowej; 1.4 Szybkość motoryczna i umysłowa jako zmienna badawcza – analiza badań w danym obszarze; 1.5 Szybkość motoryczna i umysłowa w ontogenezie. 2. Sukces w szkole i wyniki w nauce: 2.1 Czynniki wpływające na wyniki w szkole i sukces uczniów. 3. Badania nad związkiem tempa umysłowego i motorycznego z wynikami szkolnymi uczniów szkół podstawowych: 3.1 Przedmiot i cele badań; 3.2 Problemy i hipotezy; 3.3 Operacjonalizacja zmiennych w hipotezie; 3.4 Proces, wyniki i wnioski badań pilotażowych; 3.5 Główne metody badawcze; 3.6 Organizacja i przebieg badań; 3.7 Próba badawcza. 4. Analiza wyników badań: 4.1 Analiza wyników testów umiejętności – normalność rozkładu; 4.2 Analiza związków między zmiennymi szybkości motorycznej, umysłowej i wynikami w szkole; 4.3 Analiza wyników oceny osiągnięć szkolnych – skale ocen i dokumentoskopia; 4.4 Analiza wyników wywiadów z nauczycielami i rodzicami; 4.5 Podsumowanie, dyskusja i rekomendacje dla teorii i praktyk.
Uwaga dotycząca finansowania
Finansowana z środków projektu VEGA 1/0254/20
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej