23778
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografie, wykazy aktów prawnych przy niektórych pracach.
Formatted contents note
Zawiera: Wprowadzenie od redaktorów. Tutoring szansą dla ucznia, nauczyciela i systemu. Rozdział 1: Wokół podstawowych pojęć, czyli tutoring w perspektywie pedagogicznej, i społecznej: Co możemy zyskać w perspektywie społecznej wprowadzając tutoring do szkoły?; Tutoring jako czynnik rozwoju ucznia i nauczyciela; Tutoring szkolny – jak przez dialog rozwijać ucznia i motywować go do nauki; Kim jest (mógłby być…) tutor w polskiej szkole?; Tutoring wzmacniający nauczycieli jako zespół. Rozdział 2: Krok po kroku, czyli tutoring w perspektywie organizacyjnej, prawnej i ekonomicznej: Szanse i zagrożenia dla skutecznego wprowadzenia tutoringu do szkoły; Aspekty finansowo-prawne wprowadzenia tutoringu do polskiej szkoły; Wpływ tutoringu na pracę dydaktyczną szkoły; Tutoring rozwojowy a wychowawstwo klasowe w realiach szkoły i w świetle prawa oświatowego. Rozdział 3: Tutoringowe doświadczenia i refleksje, czyli o tym, co już robimy i jak nas widzą: Tutoring w ALA Autorskich Liceach Artystycznych i Akademickich; Tutoring w codzienności szkolnej uczniów, nauczycieli i rodziców ALA; Wpływ tutoringu w ALA na sytuację życiową absolwentów tej szkoły; O systemie opiekuńczym w Autorskich Liceach Artystycznych, czyli jak wzajemnie wspierać się w rozwoju; Tutoring w ALA wsparciem dla ucznia i rodziców. Relacja matki ucznia; Znaczenie systemu opiekuńczo-wychowawczego w ALA Autorskich Liceach Artystycznych; Program „Tutor we Wrocławskim Gimnazjum”. Komunikat; Dlaczego Gmina Wrocław zainwestowała w tutoring?; Czego potrzebuje szkoła? Refleksje praktyka. Zakończenie: Tutoring w szkole drogą do większej wolności i samodzielności ucznia i nauczyciela?
Funding information note
Finansowanie: Ministerstwo Edukacji Narodowej (Polska)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again