23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
1 WSTĘP; 1.1 DO CZYTELNIKA; 1.2 O KSIĄŻCE; 2 ŚRODOWISKO UNITY; 2.1 UNITY JAKO SILNIK GRY; 2.2 INSTALACJA ŚRODOWISKA; 2.3 INSTALACJA VISUAL STUDIO; 2.4 PIERWSZY KONTAKT; 2.4.1 Podstawowe przyciski; 2.4.2 Panele i prefaby; 2.4.3 Połączenie z edytorem kodu; 3 POMYSŁ KLUCZEM DO SUKCESU; 3.1 POMYSŁ NA GRĘ; 3.2 EFEKT KOŃCOWY I KRYTYKA; 4 ŚWIAT GRY; 4.1 OBIEKT „TERRAIN”; 4.2 MATERIAŁY I TEKSTUROWANIE OBIEKTÓW 3D; 5 POSTAĆ GRACZA; 5.1 OBIEKT GŁÓWNEGO BOHATERA; 5.2 STEROWANIE - KLAWIATURA; 5.3 SKOK; 5.4 BIEGANIE; 5.5 STEROWANIE - MYSZ; 5.6 INNE PRZYKŁADY; 6 FIZYKA W GRZE; 6.1 SILNIK FIZYCZNY; 6.2 KOMPONENT RIGIDBODY; 6.3 COLLIDERY; 6.4 MATERIAŁY FIZYCZNE; 6.5 COLLIDERY W SKRYPTACH; 6.5.1 Znaczniki (tagi); 6.5.2 Praktyczny przykład; 7 ŚWIATŁA, KAMERA, AKCJA!; 7.1 RODZAJE OŚWIETLENIA; 7.1.1 Directional Light + Omówienie komponentu; 7.1.2 Point Light; 7.1.3 Spot Light; 7.1.4 Area Light; 7.1.5 Materiały emisyjne; 7.2 OŚWIETLENIE, A SKRYPTY; 7.3 OBIEKT „CAMERA”; 7.3.1 Warstwy; 7.3.2 Więcej niż jedna kamera na scenie; 7.3.3 Mini mapa; 8 INTERAKCJE I PODSTAWY ANIMACJI; 8.1 TWORZENIE PIERWSZEJ ANIMACJI; 8.2 ANIMACJA OTWIERANIA DRZWI; 8.2.1 Triggery; 8.2.2 Metoda OnTriggerStay; 8.2.3 Metody OnTriggerEnter i OnTriggerExit; 8.3 INNE PRZYKŁADY UŻYCIA TRIGGERÓW; 9 ZBIERANIE PUNKTÓW; 9.1 ROZKŁADANIE I OBSŁUGA KRYSZTAŁÓW; 9.1.1 Prosty interfejs wyświetlający punkty; 9.1.2 Skrypt zliczający zebrane obiekty; 9.1.3 Odmierzanie czasu zbierania kryształów; 10 GŁÓWNE MENU; 10.1 INTERFEJS UŻYTKOWNIKA; 10.1.1 Płótno („Canvas”); 10.1.2 Pole tekstowe („Text”); 10.1.3 Obiekty „Image” i „Raw Image”; 10.1.4 Przycisk („Button”); 10.1.5 Przełącznik („Toggle”); 10.1.6 Rozwijana lista („Dropdown”); 10.2 TWORZENIE MENU; 10.2.1 Projektowanie; 10.2.2 Oskryptowanie; 10.3 MENU PAUZY; 10.3.1 Strona wizualna; 10.3.2 Strona logiczna; 10.4 WYŚWIETLANIE PODPOWIEDZI; 11 MUZYKA I DŹWIĘKI; 11.1 KOMPONENT „AUDIO SOURCE”; 11.1.1 Muzyka; 11.1.2 Dźwięki lasu; 11.1.3 Dźwięki poruszania; 11.2 KOMPONENT „AUDIO MIXER”; 11.3 SUWAK („SLIDER”); 12 PRZECIWNICY I INTERAKCJA Z NIMI; 12.1 PRZECIWNIK PODĄŻAJĄCY ZA GRACZEM; 12.2 ODDZIAŁYWANIE PRZECIWNIKA NA TEREN I GRAWITACJĘ; 12.3 INTERAKCJA MIĘDZY GRACZEM A PRZECIWNIKIEM; 12.3.1 Broń; 12.3.2 Przeciwnik - ostatnie zmiany; 12.3.3 Wskaźnik punktów życia; 12.3.4 Zadawanie obrażeń - skrypty; 12.4 POPRAWKI; 13 CYKL DNIA I NOCY; 13.1 SKYBOX; 13.1.1 Typ „6 sided”; 13.1.2 Typ „Cubemap” i obiekt „Reflection Probe”; 13.1.3 Typ „Panoramic”; 13.1.4 Typ „Procedural”; 13.2 SŁOŃCE; 13.3 KSIĘŻYC; 13.4 GWIAZDY (SYSTEM CZĄSTECZEK); 13.5 SKRYPT; 14 ZAPIS I WCZYTYWANIE STANU GRY; 14.1 JAK TO WŁAŚCIWIE DZIAŁA?; 14.2 EDYCJA MENU; 14.3 SKRYPT; 14.3.1 Zapis; 14.3.2 Odczyt; 14.3.3 Połączenie z głównym menu; 14.4 TESTY I CIEKAWOSTKI; 15 EKSPORT PROJEKTU I PODSUMOWANIE; 15.1 INNE CIEKAWE PROPOZYCJE; 15.2 USTAWIENIA GRACZA (PLAYER SETTINGS); 15.3 USTAWIENIA BUDOWANIA (BUILD SETTINGS); 15.4 BUDOWANIE I EWENTUALNE BŁĘDY; 15.5 PODSUMOWANIE ZDOBYTEJ WIEDZY; 16 SŁOWNICZEK.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Książka dedykowana jest wszystkim osobom chcącym wgłąbić się w świat programowania gier 3D oraz zaznajomić się i wykorzystać możliwości środowiska Unity.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej