23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
Dod. s. tyt.: Difficult events in the contemporary world : the different experiences and perspectives of female and male educators
Bibliography, etc. note
Bibliografie, netografie przy pracach.
Formatted contents note
Idea i koncepcja monografii; Interpretacje pojęcia wojny według uczniów klas starszych szkoły podstawowej przed wojną w Ukrainie; Refleksja wprowadzająca; Część I Trudne wydarzenia współczesnego świata z perspektywy pedagożek i pedagogów reprezentujących wybrane kraje europejskie; Some aspects of adaptation of children of forced migrants to Poland during the Russian-Ukrainian war; Wdrożenie nowoczesnych podejść w regulacji profesjonalnych połączeń z wykorzystaniem technologii sieciowych; I am my own body; Przykładowe modele systemów wspierania uchodźców z Ukrainy w Niemczech w kontekście integracji, szkolnictwa oraz wychowania; Uchodźcy syryjscy w tureckiej przestrzeni edukacyjnej – dobre praktyki i rozwiązania na tle wyzwań edukacyjnych, społecznych, językowych i kulturowych; Perspektywa matki naukowca obcokrajowca w rozmowach z dzieckiem na aktualne, trudne tematy współczesnego świata; Trudne tematy – jak rozmawiać z dziećmi w klasie? Perspektywa niderlandzka; Część II Polska rzeczywistość edukacyjna w czasie trudnych wydarzeń współczesnego świata – wybrane kwestie; Uczeń w sytuacji powszechnej komunikacji szkolnej; Młodzież akademicka kierunków pedagogicznych w obliczu trudnych tematów współczesnego świata. Dylematy komunikacyjne; Nauczyciel w nowej rzeczywistości szkolnej z wojną w tle; Rzeczywistość szkolna i pozaszkolna uczniów w czasie kryzysu – praktyczne wskazówki dla nauczycieli; Posłowie.
Funding information note
Finansowanie: Wydział Studiów Edukacyjnych (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ; Poznań)
Language note
Część prac także w języku angielskim, hiszpańskim i ukraińskim
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again