23479
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia s. 357-366.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Część 1. Podstawy Jacek Kielin: Rozdział 1. Osobowość nauczyciela; Rozdział 2. Praca zespołowa i proces grupowy; Rozdział 3. Superwizja; Rozdział 4. Cele pracy; Rozdział 5. Między behawioryzmem a humanizmem; Rozdział 6. Jak pracować niedyrektywnie? Rozdział 7. Strefa najbliższego rozwoju; Rozdział 8. Wykorzystanie w praktyce teorii Jeana Piageta; Rozdział 9. Naśladownictwo odroczone; Rozdział 10. Mowa i alternatywne sposoby komunikowania; Rozdział 11. Zabawa symboliczna; Rozdział 12. Rysunek dziecka; Rozdział 13. Jak prawidłowo stawiać wymagania? Rozdział 14. Zachowania trudne; Rozdział 15. Jak konstruować program pracy? Rozdział 16. Jak postawić diagnozę funkcjonalną? Rozdział 17. Rodzice. Część 2. Spojrzenie neuropsychologiczne Katarzyna Klimek-Markowicz: Rozdział 18. Neuropsychologia; Rozdział 19. Badanie eksperymentalne - podstawowe założenia; Rozdział 20. Bloki funkcjonalne; Rozdział 21. Tonus - poziom aktywności; Rozdział 22. Odbiór danych – receptory; Rozdział 23. Interpretacja bodźców Rozdział 24. Przetwarzanie i planowanie – uwaga; Rozdział 25. Przetwarzanie i planowanie – myślenie; Rozdział 26. Przetwarzanie i planowanie – pamięć; Rozdział 27. Przetwarzanie i planowanie - funkcje przestrzenne; Rozdział 28. Wykonanie; Rozdział 29. Analiza funkcjonowania poznawczego; Rozdział 30. Terapia neuropsychologiczna – podsumowanie; Załącznik 1; Bibliografia.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej