23752
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 61 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronie 123.
Formatted contents note
Zawiera: I. Wprowadzenie: Dlaczego dzieci i młodzież z zespołem Aspergera potrzebują nauki rozumienia i wyrażania sympatii i miłości?; Cele programu; Kto może prowadzić program?; Terapia poznawczo-behawioralna. II. Jak realizować program? Ocena umiejętności okazywania sympatii i miłości; Jak prowadzić sesję?; Składniki sesji; Sesje krok po kroku; III. Sesje: Wprowadzenie do programu; Zaczynamy rozpoznawać i okazywać sympatię i miłość; Mówienie i przyjmowanie komplementów; Dlaczego okazujemy sympatię i miłość czułymi słowami i gestami?; Rozwijanie umiejętności okazywania sympatii i miłości; Załącznik 1 Historyjki używane do oceny wstępnej i końcowej; Załącznik 2 Kwestionariusze okazywania uczuć.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again