23746
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 171-193. Indeks.
Formatted contents note
Zawiera: Wspomnienie o Pani Profesor Renacie Oczkowskiej; Wstęp; Część I. Wprowadzenie do zarządzania kompetencjami pracowników w realizacji zadań funkcji personalnej Rozdział 1. Kompetencje pracowników – wyzwania przyszłości 1.1. Pojęcie i istota kompetencji 1.2. Typologia kompetencji 1.3. Struktura i cechy kompetencji 1.4. Charakterystyka pracowników wiedzy i ich kompetencji Rozdział 2. Podejścia w procesie zarządzania kompetencjami pracowników 2.1. Zakres badawczy perspektywy kompetencyjnej 2.2. Różnice między tradycyjnym a opartym na kompetencjach podejściem... do zarządzania zasobami ludzkimi 2.3. Model systemu zarządzania zasobami ludzkimi oparty na kompetencjach 2.4. Przegląd procesów kadrowych opartych na kompetencjach Rozdział 3. Funkcjonalno-modalna analiza pracy w identyfikacji kompetencji pracowników 3.1. Kompetencje stanowiskowe 3.2. Analiza pracy ukierunkowana na kompetencje 3.3. Instrumentarium analizy pracy ukierunkowanej na kompetencje Część II. Wykorzystanie koncepcji zarządzania kompetencjami w realizacji zadań funkcji personalnej Rozdział 4. Pozyskiwanie pracowników na podstawie kompetencji 4.1. Etapy pozyskiwania pracowników 4.2. Planowanie naboru 4.3. Rekrutacja 4.4. Selekcja 4.5. Adaptacja Rozdział 5. Ocenianie kompetencji pracowników 5.1. Ocenianie pracowników – aspekt behawioralny 5.2. Wybrane metody oceny kompetencji pracowników 5.3. Zastosowanie wyników oceny kompetencji pracowników Rozdział 6. Wynagradzanie pracowników za kompetencje 6.1. Koncepcja wynagradzania za kompetencje – założenia i ograniczenia 6.2. Motywacyjna funkcja wynagrodzeń w kontekście kompetencji 6.3. Składniki wynagrodzeń w kontekście zarządzania kompetencjami Rozdział 7. Strategia rozwoju kompetencji pracowników 7.1. Elementy składowe strategii rozwoju kompetencji pracowników 7.2. Przegląd metod i technik rozwoju kompetencji pracowników Część III. Nowe metody zarządzania kompetencjami pracowników w realizacji zadań funkcji personalnej Rozdział 8. Gamifikacja w procesie rozwoju kompetencji pracowników 8.1. Pojęcie gamifikacji 8.2. Mechanika gier 8.3. Rozszerzone zastosowanie taksonomii graczy 8.4. Zastosowania gamifikacji w procesie rozwoju kompetencji pracowników Rozdział 9. Controlling personalny w zarządzaniu kompetencjami pracowników 9.1. Istota controllingu personalnego 9.2. Cele controllingu personalnego 9.3. Rodzaje controllingu personalnego 9.4. Zastosowania controllingu personalnego w zarządzaniu kompetencjami pracowników 9.5. Mierniki ilościowe i jakościowe w controllingu personalnym; Podsumowanie; Bibliografia; Spis rysunków i tabel; Indeks.
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków).
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again