23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 657 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Zawiera: Rozdział 1. Audyt wewnętrzny w świetle teorii agencji i behawioralnej teorii przedsiębiorstwa 1.2. Teoria agencji a audyt wewnętrzny 1.3. Audyt wewnętrzny w świetle teorii behawioralnej Rozdział 2. Audyt wewnętrzny w sektorze finansów publicznych - zagadnienia wprowadzające 2.1. Definicja audytu wewnętrznego - zmiana podejścia 2.2. Kwalifikacje zawodowe oraz cechy osobowe audytora wewnętrznego Rozdział 3. Komunikacyjne aspekty pracy audytora 3.1. Komunikowanie w pracy audytora 3.2. Komunikowanie niewerbalne w pracy audytora 3.3. Komunikowanie werbalne w pracy audytora 3.4. Agresja i konflikt w pracy audytora Rozdział 4. Audyt wewnętrzny a ochrona zaufania i reputacji organizacji w sytuacjach kryzysowych 4.2. Znaczenie reputacji 4.3. Podatność sektorów i branż na powstawanie sytuacji kryzysowych i utratę reputacji 4.4. Znaczenie obszaru ryzyka utraty reputacji w pracy audytora 4.5. Informacja i jej percepcja 4.6. Zachowania interesariuszy w sytuacjach kryzysowych 4.7. Sytuacja kryzysowa i strategie informacyjne organizacji 4.8. Działania informacyjne i odbudowa zaufania w fazie sanacji Rozdział 5. Metodyka audytu w zakresie występowania pomocy publicznej w projektach dofinansowanych z funduszów Unii Europejskiej 5.2. Pojęcie i rodzaje pomocy publicznej 5.3. Wyłączenia blokowe 5.4. Schemat oceny występowania pomocy publicznej Rozdział 6. Wybrane zagadnienia audytu wewnętrznego obszaru zamówień publicznych 6.2. Warunki udziału w postępowaniu, ich zakres oraz zasady konstruowania, naruszenia zasady proporcjonalności 6.3. Kryteria oceny ofert oraz metodologia ich oceny, kryteria podmiotowe i kontrowersje związane z ich stosowaniem 6.4. Żądanie dokumentów nieuprawnionych, naruszenia zasady uczciwej konkurencji 6.5. Błędy w procedurach natury formalnej organizacyjnej 6.6. Wadium - formy i zasady wnoszenia, błędy dotyczące jego zwrotu Rozdział 7. Wykorzystanie narzędzi informatycznych w badaniu audytowym na przykładzie MS Excel, pakietu SAS i języka programowania R 7.1. Techniki audytu wewnętrznego 7.2. Metody statystyczne wykorzystywane w badaniu audytowym 7.3. Dobór próby i estymacja 7.4. Narzędzia informatyczne wspierające statystyczny obszar pracy audytora 7.5. Zastosowanie wybranych narzędzi informatycznych w badaniu audytowym Rozdział 8. Zadanie audytowe jako narzędzie oceny działalności jednostki i doradztwa dla jej kierownika (na przykładzie Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu) 8.1. Zadania zapewniające jako narzędzie oceny działalności jednostki 8.2. Czynności doradcze jako narzędzie doradztwa kierownika jednostki 8.3. Charakterystyka Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu 8.4. Komórka audytu wewnętrznego w strukturze organizacyjnej poznańskiej Izby Administracji Skarbowej 8.5. Zadania zapewniające a czynności doradcze w badanej jednostce; Bibliografia.
Funding information note
Publikacja dofinansowana ze środków Studiów Podyplomowych "Audyt wewnętrzny w jednostkach sektora finansów publciznych" oraz Katedry Finansów Publicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again