23778
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy pracach. Indeksy.
Formatted contents note
Część I. Zamiast wstępu: Historia badań nad wpływem społecznym i manipulacją; Rewizja obiegowych pojęć manipulacji; Kłamstwo a manipulacja. Część II. Manipulacja w reklamie, w sprzedaży i w internecie: Wieloznaczność językowa w kontekście przekazu reklamowego; Zastosowanie wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych na przykładzie parków rozrywki na Florydzie; Wykorzystanie wiedzy psychologicznej, w tym mechanizmów wpływu społecznego, w projektowaniu serwisów internetowych; Poziomy manipulacji w fotografii. Przykład zdjęć inscenizowanych. Część III. Manipulacja w relacjach partnerskich i zawodowych: Na smyczy miłości, czyli o manipulacji w bliskich związkach; Oblicza wpływu społecznego i manipulacji w miejscu pracy; Zarządzanie informacją. Dezinformacja w kartach pacjentów Część IV. Manipulacja w polityce: Zakres manipulacji politycznej; Narzucanie ram interpretacji problemów i strategiczna wieloznaczność w manipulacji politycznej. Część V. Przeciwdziałanie manipulacji: Przeciwdziałanie manipulacji: wzmocniona autoafirmacja jako przykład techniki uodporniającej na wpływ społeczny; Refleksyjność i uważność jako sposoby przeciwdziałania manipulacji; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy; O Autorach.
Funding information note
Współfinansowanie: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej (Warszawa)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again