23528
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na s. 193-194.
Uwaga dotycząca zawartości
Wstęp; O autorze; Ciekawi mnie, co dobrego u Ciebie? Akt I. Fundament 1.1. Menedżer — czyli kto? 1.2. Triada biznesowej efektywności 1.3. Samoświadomość menedżerska 1.4. Inteligencja emocjonalna 1.5. Analiza transakcyjna 1.6. Proces grupowy Nowa psychologia zarządzania Akt II. Model 2.1. Dlaczego coaching (nie) działa? 2.2. 7 filarów coachingowego modelu zarządzania 2.2.1. Cel indywidualny 2.2.2. Koncentracja na zasobach 2.2.3. Wzmacniająca informacja zwrotna 2.2.4. Działanie w ramie rozwiązania 2.2.5. Pozytywna intencja 2.2.6. Autonomia 2.2.7. Wewnętrzna motywacja Akt III. Implementacja 3.1. Menedżer w roli coacha, mentora i trenera 3.2. 10 kroków w rozmowie motywacyjno-korygującej 3.2.1. SMART+ 3.2.2. Metoda błyskawicznej motywacji 3.2.3. Przykładowa rozmowa motywacyjno-korygująca; Jaki będzie Twój pierwszy krok, jeżeli go w ogóle zrobisz? Dodatek A. Słownik terminów merytorycznych; Dodatek B. Coachingowy model zarządzania — opis schematu; Rekomendowana literatura.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej