23479
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na s. 385-394. Indeks.
Uwaga dotycząca zawartości
Od Autora; Rozdział 1. Istota i przewartościowania pojęcia logistyki 1.1. Przegląd i interpretacja znaczących definicji logistyki 1.2. Ewolucja i przewartościowania przedmiotu, celów i instrumentów logistyki jako podstawowych wyznaczników pojęcia logistyki 1.3. Logistyka jako kategoria zintegrowanego zarządzania 1.4. Teoretyczne koncepcje logistyki Rozdział 2. Trendy i determinanty rozwoju i zmian w logistyce 2.1. Geneza oraz fazy i kierunki rozwoju logistyki 2.2. Czynniki determinujące rozwój logistyki — próba klasyfikacji i hierarchizacji 2.3. Czynniki kształtujące zmiany w logistyce w świetle badań w krajach zachodnich 2.4. Megatrendy i determinanty określające popyt i możliwości podaży w sferze/zakresie logistyki i usług logistycznych w świetle badań w Europie Zachodniej 2.5. Czynniki stymulujące i ograniczające rozwój logistyki w Polsce 2.6. Wizja rozwoju logistyki Rozdział 3. Podstawowe wymiary nowoczesnej koncepcji logistyki 3.1. Relacje i właściwości nowoczesnej koncepcji logistyki 3.2. Podstawowe zasady kształtowania nowoczesnej koncepcji logistyki 3.3. Podstawowe aspekty i orientacje nowoczesnej koncepcji logistyki Rozdział 4. Identyfikacja i kształtowanie systemów logistycznych 4.1. Podejście systemowe jako podstawa interpretacji i kształtowania orientacji i struktur współczesnej logistyki 4.2. Podstawowe kryteria i przekroje klasyfikacji systemów logistycznych 4.3. Powiązania między systemami logistycznymi — wstępna identyfikacja 4.4. Kształtowanie i wdrażanie systemów logistycznych 4.5. System logistyczny przedsiębiorstwa jako przejaw rozwoju i pełnej integracji w skali mikroekonomicznej Rozdział 5. Struktura procesów logistycznych i problemy jej kształtowania 5.1. Istota i znaczenie orientacji na procesy w zintegrowanym zarządzaniu 5.2. Pojęcie i podstawowe właściwości procesu 5.3. Kryteria i przekroje klasyfikacji procesów 5.4. Klasyfikacja i strukturyzacja procesów logistycznych w aspekcie zarządzania i tworzenia wartości 5.5. Modelowanie kluczowych procesów logistycznych w przedsiębiorstwie 5.6. Poziomy oraz sposoby analizy i oceny procesów logistycznych 5.7. System i procesy transformacji logistycznej w aspekcie tworzenia wartości 5.8. Proces cyrkulacji logistycznej Rozdział 6. Identyfikacja struktury i przejawów wdrażania procesu zarządzania logistycznego 6.1. Istota i funkcje procesu zarządzania logistycznego 6.2. Kompleksowość logistycznych sytuacji decyzyjnych 6.3. Podstawowe orientacje procesu zarządzania logistycznego — próba systematyki 6.4. Założenia koncepcji zintegrowanego zarządzania logistycznego 6.5. Koncepcja „nawigatora” zarządzania logistycznego jako przykład całościowej orientacji logistycznej w badaniach i w praktyce zarządzania w przedsiębiorstwach Rozdział 7. Koncepcja logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem 7.1. Tendencje integracyjne w logistyce i przewartościowania strategicznych funkcji zarządzania logistycznego 7.2. Założenia i struktura koncepcji logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem 7.3. Zakres i możliwości oddziaływania koncepcji zarządzania logistycznego na podstawowe sfery zarządzania w przedsiębiorstwie 7.4. Opcje strategiczne logistyki 7.5. Proces logistycznie zorientowanego zarządzania strategicznego 7.6. Proces logistycznie zorientowanego zarządzania operacyjnego Rozdział 8. Zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM) jako przejaw integracji zarządzania logistycznego między przedsiębiorstwami 8.1. Istota i rozwój koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) 8.2. Modele integracji zarządzania łańcuchem dostaw 8.3. Potencjały efektów związane z rozwojem koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw 8.4. Korzyści wdrażania koncepcji SCM w świetle badań w przedsiębiorstwach w krajach zachodnich 8.5. Przesłanki i przejawy integracji zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) i zarządzania relacjami z klientami (CRM) Rozdział 9. Logistyka a inne przekrojowe koncepcje zarządzania 9.1. Ogólne założenia integracji logistyki z innymi współczesnymi koncepcjami zarządzania w zintegrowanym zarządzaniu przedsiębiorstwem 9.2. Koncepcja zarządzania logistyczno-marketingowego jako przejaw rozwoju i integracji logistyki i marketingu 9.3. Logistyka a zarządzanie wyszczuplające (LM) 9.4. Logistyka a kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) 9.5. Logistyka a zarządzanie kategorią czasu (TBM) 9.6. Logistyka a efektywna obsługa klienta (ECR) 9.7. Logistyka a zarządzanie innowacjami (IM) 9.8. Przejawy wpływu wdrażania przekrojowo zorientowanych koncepcji zarządzania na oczekiwane efekty i sukces przedsiębiorstwa Rozdział 10. Organizacja logistyki w przedsiębiorstwie 10.1. Podstawowe koncepcje i zasady kształtowania organizacji logistyki w przedsiębiorstwie 10.2. Czynniki wpływające na organizację logistyki w przedsiębiorstwie 10.3. Formy organizacyjne logistyki w przedsiębiorstwie 10.4. Logistyka w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa w świetle badań i doświadczeń w krajach zachodnich Rozdział 11. Problemy identyfikacji i racjonalizacji struktury kosztów logistyki 11.1. Istota i kierunki racjonalizacji kosztów logistyki 11.2. Zagadnienie wyodrębnienia i identyfikacji kosztów logistyki 11.3. Zadania, zakres i przekroje rachunku kosztów logistyki 11.4. System rachunku kosztów procesów 11.5. Target costing jako instrument rynkowo zorientowanego zarządzania kosztami logistyki 11.6. Tendencje rozwojowe i struktura kosztów logistyki w świetle badań w krajach zachodnich Rozdział 12. Podstawy systemowej koncepcji efektywności logistyki w aspekcie zarządczym oraz logistyczne potencjały efektów i tworzenia wartości 12.1. Założenia systemowej koncepcji efektywności logistyki w aspekcie zarządzania 12.2. Efektywność potencjalna logistyki w aspekcie zarządczym 12.3. Identyfikacja logistycznych potencjałów oczekiwanych efektów 12.4. Zakres wdrożenia koncepcji logistyki w przedsiębiorstwie a poziom efektywności w świetle badań w krajach zachodnich; Bibliografia; Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunków ekonomicznych, menedżerów, przedsiębiorców i logistyków.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej