23479
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na s. 151-152.
Uwaga dotycząca zawartości
Wstęp; Rozdział 1. Etykieta - po co? komu? i dlaczego? 1.1. Etykieta w biznesie - przeżytek czy pomocna wiedza? 1.2. Charakterystyka polskiej kultury narodowej 1.3. Etykieta towarzyska vs etykieta służbowa 1.4. Główne zasady etykiety biznesu Rozdział 2. Precedencja w relacjach służbowych 2.1. Powitanie i przedstawianie się 2.2. Pożegnanie a zasady precedencji 2.3. Zapoznawanie ze sobą osób 2.4. Tytułowanie 2.5. Wymiana wizytówek - jak to robić dobrze? 2.6. Pierwszeństwo w codziennych sytuacjach Rozdział 3. Przyjmowanie gości 3.1. Precedencja stanowisk publicznych w Polsce 3.2. Usadzanie gości przy stole konferencyjnym 3.3. Przyjmowanie gości w gabinecie 3.4. Witanie gości z mównicy Rozdział 4. Netykieta 4.1. Ogólne zasady korespondencji e-mailowej 4.2. Zwroty grzecznościowe w korespondencji e-mailowej 4.3. Prawo autorskie a korespondencja e-mailowa 4.4. Media społecznościowe Rozdział 5. Etykieta telefoniczna 5.1. Podstawowe zasady etykiety telefonicznej 5.2. Często popełniane błędy Rozdział 6. Etykieta podczas przyjęć 6.1. Spotkania służbowe w restauracji 6.2. Przyjęcia na stojąco 6.3. Przyjęcia zasiadane 6.4. Usadzanie gości Rozdział 7. Autoprezentacja w biznesie 7.1. Efekt pierwszego wrażenia 7.2. Komunikacja niewerbalna 7.3. Komunikacja werbalna 7.4. Wygląd zewnętrzny 7.5. Dress Code 7.6. Kolory w garderobie służbowej - „Orły są szare, a papugi kolorowe" 7.7. Umiejętności interpersonalne Rozdział 8. Różnice kulturowe w biznesie. Co kraj to biznesowy obyczaj 8.1. Kultury świata 8.2. Różnice kulturowe w wybranych krajach; Zakończenie; Bibliografia; Odpowiedzi do testów; O Autorce.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej