23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 005 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach 147-158.
Formatted contents note
Wstęp 1. Znaczenie wartości dla klienta 1.1. Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta 1.2. Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa 1.3. Obszary kreowania wartości 2. Jakość w kształtowaniu wartości dla klienta 2.1. Znaczenie jakości w kreowaniu wartości 2.2. Klient w Systemie Zarządzania Jakością 2.3. Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii 2.4. Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo 2.5. Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta 3. Kreatywność a wartość dla klienta 3.1. Kreatywność w przedsiębiorstwie 3.2. Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia 3.3. Cechy produktu kreatywnego 3.4. Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie 4. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców 4.1. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców - case study 4.2. Charakterystyka badanych 4.3. Hipotezy i pytania badawcze 4.4. Rezultat i wnioski z badań ilościowych; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Spis wykresów.
Target audience note
Dla pracowników naukowych, studentów i właścicieli przedsiębiorstw.
Funding information note
Współfinansowanie: Instytut Gospodarki Międzynarodowej (Uniwersytet Ekonomiczny ; Poznań), Wydział Zarządzania (Politechnika Częstochowska)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again