23479
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na s. 193-194. Indeks.
Uwaga dotycząca zawartości
Od autora; Rozdział 1. Wprowadzenie 1. Podstawowe pojęcia; 2. Kanony procesów szkoleniowych; 3. Model SEB (Szkolenia Efektywnego Biznesowo). Rozdział 2. Diagnoza potrzeb szkoleniowych 1. Cztery klasyczne podejścia do systemu IPS; 2. Wady i zalety różnych podejść do systemu; 3. Struktura RPS (Rocznego Planu Szkoleń). Rozdział 3. Proces realizacji projektu szkoleniowego 1. Analiza potrzeby szkoleniowej; 2. Zdefiniowanie celów; 3. Wybór optymalnego sposobu dydaktycznego; 4. Projektowanie projektu szkolenia i procesu oceny; 5. „Odprawa” przed szkoleniem; 6. Realizacja programu zajęć dydaktycznych; 7. Planowanie działań wdrożeniowych; 8. Monitoring i wspieranie wdrażania kompetencji w pracy; 9. Ocena etapu wdrożenia; 10. Ocena efektywności i skuteczności całego projektu. Rozdział 4. Ocena rentowności inwestycji szkoleniowych 1. Wprowadzenie do tematyki rentowności szkoleń i Modelu ROI J.J. Philipsa; 2. Jak bezpiecznie zacząć mierzyć ROI? Rozdział 5. Pozyskiwanie zaangażowania kadry menadżerskiej w procesie szkoleniowym 1. Cztery metarole kadry kierowniczej; 2. Czego potrzebuje menadżer, żeby w pełni zaangażować się we wsparcie procesu szkoleniowego? Rozdział 6. Promowanie kultury organizacyjnej wspierającej rozwój kompetencji 1. Przykładowe sposoby promowania proszkoleniowej kultury organizacyjnej. Rozdział 7. Strategia i polityka szkoleń 1. Wprowadzenie pojęciowe; 2. Proces strategiczny i jego elementy. Rozdział 8. Audyt efektywności polityki szkoleń i ciągłe jej doskonalenie 1. Wprowadzenie, czyli po co przeprowadzać audyt; 2. Struktura i porządek w audycie; 3. Wymiary audytu – pięć kluczowych procesów polityki szkoleniowej; 4. Rynkowe Benchmarki. Rozdział 9. Zalecenia wdrożeniowe dla profesjonalnych menadżerów szkoleń 1. Cztery strategie transformacji polityki szkoleniowej; 2. Matryca wpływu projektu szkoleniowego na efekty biznesowe. Kilka słów o autorze i źródłach; Spis załączników; Wybrana literatura; Indeks kluczowych pojęć i terminów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej