23488
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na s. 139-152.
Uwaga dotycząca zawartości
Wprowadzenie; Rozdział 1. Organizacje jako podmioty zaufania: 1.1. Cele i wartości organizacyjne przedsiębiorstw 1.2. Organizacje publiczne w służbie swoich interesariuszy 1.3. Wartości organizacji społecznych Rozdział 2. Zaufanie w naukach społecznych: 2.1. Zaufanie jako obiekt badań analiz 2.2. Zaufanie społeczne w świetle przykładowych badań 2.3. Zaufanie w ekonomii i zarządzaniu Rozdział 3. Zaufanie organizacyjne, jego istota i rodzaje: 3.1. Rozumienie zaufania organizacyjnego 3.2. Rodzaje zaufania organizacyjnego i ich cechy 3.3. Współzależność pomiędzy zaufaniem organizacyjnym a ryzykiem Rozdział 4. Zaufanie organizacyjne jako proces: 4.1. Wiarygodność organizacyjna i jej źródła 4.2. Tworzenie zaufania początkowego 4.3. Wzmacnianie i utrzymywanie zaufania organizacyjnego Rozdział 5. Zaufanie w tworzeniu i pogłębianiu relacji organizacyjnych 5.1. Podstawy teoretyczne przewagi kooperacyjnej 5.2. Menedżerowie i liderzy a relacje współpracy 5.3. Zaufanie organizacyjne - skuteczne przywództwo − współpraca wewnątrz- i międzyorganizacyjna Rozdział 6. Zaufanie organizacyjne w cyfrowych kontekstach: 6.1. Zrozumieć erę cyfryzacji 6.2. Zaufanie cyfrowe w relacjach organizacyjnych 6.3. Modele zaufania cyfrowego Rozdział 7. Zaufanie organizacyjne − współczesne wyzwania: 7.1. Zaufanie jako katalizator sprawności organizacyjnej 7.2. Ograniczenia i dalsze kierunki badań nad zaufaniem organizacyjnym; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania (Uniwersytet Jagielloński)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej