23763
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 149-156.
Formatted contents note
Rozdział 1. Wybór technologii wytwarzania a akumulacja kapitału. Wprowadzenie. 1.1. Impulsy usprawnień technologicznych. 1.2. Istota wyboru technologii wytwarzania. 1.3. Oddziaływanie akumulacji kapitału. 1.4. Szybkość wdrażania zmian technologicznych. Podsumowanie. Rozdział 2. Przedsiębiorczość technologiczna w Polsce i w Unii Europejskiej. Wprowadzenie. 2.1. Przedsiębiorczość technologiczna. 2.2. Sektory wysokotechnologiczne w Polsce i w Unii Europejskiej. Podsumowanie. Rozdział 3. Dyfuzja i dyseminacja innowacji nowoczesnych technologii. Wprowadzenie. 3.1. Dyseminacja innowacji. 3.2. Dyfuzja innowacji. Podsumowanie. Rozdział 4. Sektory wysokich technologii a rozwój gospodarczy regionu. Wprowadzenie. 4.1. Rozwój gospodarczy i technologiczny. 4.2. Przedsiębiorstwa sektorów wysokotechnologicznych a rozwój gospodarczy. Podsumowanie. Rozdział 5. Wpływ technologii informacyjno-telekomunikacyjnych na zrównoważony rozwój przedsiębiorstw. Wprowadzenie. 5.1. Rola technologii informacyjno-telekomunikacyjnych a zrównoważony rozwój. 5.2. Środowiskowe efekty nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych. 5.3. Wpływ technologii informacyjno-telekomunikacyjnych na środowisko na przykładzie polskich przedsiębiorstw. Podsumowanie. Rozdział 6. Firmy technologiczne w poszukiwaniu zasobów na rozwój. Analiza sytuacji wybranych spółek debiutujących na alternatywnym rynku NewConnect w Warszawie. Wprowadzenie. 6.1. Firmy technologiczne. 6.2. Finansowanie. 6.3. Rynki giełdowe dla firm technologicznych. 6.4. Badanie. Podsumowanie. Rozdział 7. Kierunki wpływu zmian technologicznych na funkcjonowanie sektora fonograficznego. Wprowadzenie. 7.1. Identyfikacja narzędzi analizy strategicznej uwzględniających aspekt technologii. 7.2. Zmiany technologiczne wpływające na funkcjonowanie sektora fonograficznego. 7.3. Wpływ rewolucji cyfrowej na sektor fonograficzny. 7.4. Reakcja sektora fonograficznego na rewolucję cyfrową w świetle narzędzi analizy strategicznej. Podsumowanie.
Target audience note
Dla pracowników naukowych i praktyków biznesu zainteresowanych tematyką innowacji technologicznych.
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again