23534
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: O Autorach. Wprowadzenie. Część I – Uwarunkowania internacjonalizacji uczelni. 1. Internacjonalizacja w strategiach rozwojowych instytucji szkolnictwa wyższego. Analiza na przykładzie wybranych uczelni w Polsce. 2. Realizacja projektów jako sposób wspierania internacjonalizacji uczelni. 3. Centrum umiędzynarodowienia czy dział obsługi studenta (zagranicznego)? Rola biura współpracy z zagranicą w strukturze uczelni. 4. Rola szkoleń międzykulturowych w procesie internacjonalizacji polskich uczelni. 5. Doświadczenia i dobre praktyki związane z umiędzynarodowieniem uczelni – analiza na podstawie zagranicznych wizyt studyjnych, realizowanych w ramach projektu #SGH4U Część II – Umiędzynarodowienie poprzez zagraniczne programy dydaktyczne. 6. Od transgranicznego do transformatywnego uczenia się w programach mobilności akademickiej. 7. Studenci programu Erasmus a nabywanie kompetencji wymaganych na rynku pracy. 8. Dobre praktyki w ustanawianiu i realizacji programów podwójnego dyplomu w świetle dziesięcioletnich doświadczeń ich oferowania w SGH. 9. CEMS – globalny program dla globalnych obywateli. 10. Bezpieczeństwo studentów podczas wymiany zagranicznych – doświadczenia amerykańskie na przykładzie rozwiązań programu Council on International Educational Exchange (CIEE). Część III – Studenci zagraniczni w Polsce. 11. O problemach i wyzwaniach w zakresie procesu rekrutacji na studia wyższe studentów zagranicznych w kontekście zmieniających się uwarunkowań zewnętrznych. 12. Ubezpieczenie zdrowotne studentów w kontekście wymiany międzynarodowej. 13. Studenci zagraniczni w Polsce w kontekście różnic międzykulturowych. 14. Studenci z państw afrykańskich na globalnych rynku usług edukacyjnych. Szanse i wyzwania dla Polski. Spis rysunków. Spis tabel.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt pozakonkursowy pt. Podniesienie kompetencji kadry akademickiej i potencjału instytucji w przyjmowaniu osób z zagranicy - Welcome to Poland.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej