23533
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Współpraca wydawnicza Wydawnictwa Adam Marszałek i Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Wprowadzenie: Kształcenie prospektywiczne – ułuda czy konstatacja? Cz. I Edukacyjne konteksty procesu kształcenia: Wykształcenie jako zapomniana kategoria debaty edukacyjnej; Heterogeniczność kultury w indywidualnym dialogu tożsamościowym; Konserwatyzm i jego odniesienia w edukacji; Konstruktywizm pedagogiczny. Wybrane aspekty filozoficzno-praktyczne; Umiejętność uczenia się jako podstawa samodzielnego zdobywania wiedzy – z badań młodzieży licealnej; Obowiązek szkolny w różnych systemach oświatowych. Cz. II Proces kształcenia w przestrzeni akademickiej: Dydaktyka „zaangażowania” w kształceniu studentów pedagogiki w specjalnościach nauczycielskich. Wybrane aspekty teoretyczne i praktyczne w świetle własnych doświadczeń; Współdziałanie dydaktyczne podmiotów w fazach procesu kształcenia w ocenie studentów i nauczycieli; Współczesne tendencje w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji w uczelniach wyższych w Polsce; Proces studiowania – motywy, satysfakcja, efektywność w świetle wypowiedzi indywidualnych; „Czy praktyka może być najlepszym nauczycielem?” – czyli słów kilka o roli i organizacji praktyk pedagogicznych przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji. Cz. III Nauczyciel i uczeń w procesie kształcenia – oczekiwania i postulaty: Nauczyciel – kreatorem współczesnej rzeczywistości edukacyjnej; nauczyciel ucznia zdolnego w rozchwianym systemie edukacyjnych paradygmatów; Dziecko krzywdzone – uczeń o specjalnych potrzebach edukacyjnych; Fobia szkolna – analiza zjawiska przez pryzmat niepowodzeń edukacyjnych; Instrumentarium nauczyciela matematyki.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej