23533
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Wstęp. 1. Dlaczego tolerujemy misselling b branży finansowej?: 1.1. Co to jest misselling?; 1.2. Poszukajmy przyczyn problemów; 1.3. Co zatem powinniśmy zrobić, by przestać tolerować misselling w branży finansowej?; Bibliografia. 2. Działania edukacyjne banków centralnych w obszarze wiedzy ekonomicznej i kompetencji finansowych jako przejaw społecznej odpowiedzialności biznesu: 2.1. Edukacja ekonomiczna i finansowa; 2.2. Poziom wiedzy ekonomicznej i kompetencji finansowych Polaków; 2.3. Priorytetowe obszary programów edukacyjnych Narodowego Banku Polskiego; 2.4. Wyzwania edukacji ekonomicznej na przykładzie inicjatyw wybranych banków centralnych; Bibliografia. 3. CSR finansów w kulturze ekonomii postwzrostu: 3.1. Argumenty krytyków świata finansów; 3.2. Kultura ekonomii postwzrostu; 3.3. Status finansów; 3.4. Krytyczny nurt badań nad finansami; Bibliografia. 4. Raportowanie społecznej odpowiedzialności biznesu w sektorze bankowym i pośrednictwie finansowym: 4.1. Raportowanie danych pozafinansowych; 4.1.1. Istota raportowania danych pozafinansowych i zmiany w tym zakresie obowiązujące od 1 stycznia 2017 roku; 4.1.2. Wytyczne raportowania GRI; 4.1.3. Konkurs „Raporty społeczne”; 4.2. Raportowanie społeczne w sektorze bankowym; 4.2.1. Charakterystyka raportu Odpowiedzialnego Biznesu 2016 Banku Zachodniego WBK S.A.; 4.2.2. Charakterystyka raportu społecznego 2016 Banku BGŻ BNP Paribas S.A.; 4.2.3. Porównanie raportów społecznej odpowiedzialności banków BGŻ BNP Paribas S.A. oraz Banku Zachodniego WBK S.A.; 4.3. Raportowanie społeczne w pośrednictwie finansowym; 4.3.1. Charakterystyka Zintegrowanego raportu ANG Spółdzielni za 2017 rok; 4.3.2. Charakterystyka Raportu społecznej odpowiedzialności Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce za lata 2012-2016; Bibliografia. 5. Społeczna odpowiedzialność instytucji finansowych za misselling i FinTech: 5.1. Formy organizacyjne pośrednictwa finansowego; 5.2. Ewolucja odpowiedzialności społecznej instytucji finansowych; 5.3. Następstwa braku społecznej odpowiedzialności instytucji finansowych; Bibliografia. 6. Społeczna odpowiedzialność banków spółdzielczych: 6.1. Skala sektora bankowości spółdzielczej w Polsce w latach 2009-2017; 6.2. Status banku spółdzielczego i zasady spółdzielcze a społeczna odpowiedzialność biznesu; 6.3. Działania banków spółdzielczych w Polsce w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu; 6.4. Przykłady działań w zakresie CSR banków spółdzielczych w Polsce; 6.4.1. Poznański Bank Spółdzielczy; 6.4.2. Bank Spółdzielczy w Limanowej; 6.4.3. Bank Spółdzielczy w Płońsku; Bibliografia. 7. Korzyści i koszty społecznej odpowiedzialności biznesu instytucji finansowych: 7.1. Pojęcie i obszary społecznej odpowiedzialności biznesu instytucji finansowych; 7.2. Koszty związane z realizacją społecznej odpowiedzialności biznesu instytucji finansowych; 7.3. Korzyści związane z realizacją społecznej odpowiedzialności biznesu instytucji finansowych; 7.4. Relacja między korzyściami i kosztami społecznej odpowiedzialności biznesu w świetle badań empirycznych; Bibliografia. 8. Kwalifikacja „Doradzanie w zakresie finansów osobistych” jako czynnik ograniczający misselling na rynku usług finansowych: Bibliografia. Zakończenie.
Uwaga dotycząca finansowania
Wydanie publikacji dofinansowane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej