23747
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 005 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 005 (1 egz.)
Notes:
General note
Na stronie redakcyjnej błędny ISBN: 978-83-2264-9.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia strony 169-186.
Formatted contents note
Zawiera: Wprowadzenie. 1. Początki dziedziny CSR i jej transformacje; 1.1. Powstanie i ewolucja CSR; 1.1.1. CSR 1.0, czyli emisja informacji i budowanie świadomości społecznej w sposób pasywny; 1.1.2. CSR 2.0, czyli początek dialogu i interakcji, z naciskiem na transparentność i uczciwość działań; 1.1.3. CSR 3.0, czyli budowanie świadomości przy jednoczesnym zwiększeniu prędkości informowania, przekraczaniu granic geograficznych, wiekowych, socjospołecznych oraz angażowaniu interesariuszy; 1.4. Wykorzystanie mediów społecznościowych w realizacji CSR; 1.2. Perspektywy postrzegania dziedziny CSR i jej charakterystyka w kontekście innych instrumentów biznesowych; 1.3. Podsumowanie. 2. CSR w perspektywie międzynarodowej; 2.1. CSR jako ważny element polityki Unii Europejskiej; 2.2. CSR w kontekście międzykulturowej komunikacji; 2.3. CSR jako Public Social Responsibility – działania CSR w kontekście implementacji w strukturach administracji publicznej; 2.4. Międzynarodowa normalizacja zagadnień Społecznej Odpowiedzialności Biznesu – standaryzacja ISO; 2.5. Społeczna odpowiedzialność jako czynnik zwiększający wartość giełdową i rynkową przedsiębiorstw; 2.6. Podsumowanie. 3. Raportowanie – ważny element działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności: 3.1. Międzynarodowe wytyczne dotyczące raportowania – Global Reporting Initiative oraz Communication on Progress; 3.1.1. Global Reporting Initiative; 3.1.2. Commucation on Progress; 3.2. Raport zrównoważonego rozwoju – struktura i zastosowanie; 3.2.1. Idea tworzenia raportów; 3.2.2. Funkcje raportu; 3.2.3. Opracowanie koncepcji raportu; 3.2.4. Komponenty raportu; 3.3. Podsumowanie. 4. Analiza badań o stanie wdrażania polityki CSR w Polsce; 4.1. Społeczna odpowiedzialność biznesu w świadomości polskiego społeczeństwa, przedsiębiorstw i pracowników; 4.1.1. CSR w opinii przedsiębiorców; 4.1.2. CSR zdaniem pracowników; 4.1.3. Czym dla społeczeństwa jest CSR; 4.2. Implementacja CSR w polskich przedsiębiorstwach; 4.3. Raportowanie CSR w Polsce; 4.4. Ewolucja polskiego CSR na przestrzeni lat 2007-2015 – synteza; 4.5. Podsumowanie. 5. Wpływ CSR na kształtowanie wizerunku organizacji: 5.1. Zasady budowania wizerunku organizacji; 5.2. Istota spójności wizerunkowej; 5.3. Budowanie i utrwalanie wizerunku, czyli dobre praktyki w obszarze realizowania polityki CSR na przykładzie Grupy Żywiec – studium przypadku; 5.4. Podsumowanie. 6. Społeczna odpowiedzialność biznesu w opinii polskich internautów – badania sondażowe: 6.1. Nastawienie konsumentów względem CSR oraz odpowiedzialnego rynku; 6.2. Podsumowanie. Zakończenie. Bibliografia.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again