23752
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 005 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 005 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 113-123.
Formatted contents note
Zawiera: 1. Relacje jako kluczowy element kapitału niematerialnego organizacji: 1.1. Kapitał niematerialny organizacji; 1.2. Relacje w ujęciu psychospołecznym, organizacyjnym i ekonomicznym; 1.3. Koncepcja kapitału relacyjnego; 1.4. Wartość kapitału relacyjnego – próby pomiaru. 2. Zarządzanie relacjami z klientami: 2.1. Istota zarządzania relacjami z klientami; 2.2. Narzędzia zarządzania relacjami z klientami; 2.3. Pomiar kapitału relacyjnego klienta; 2.4. Obsługa klienta podstawą zarządzania relacjami z klientami; 3. Wewnętrzny kapitał relacyjny organizacji – zarządzanie relacjami z pracownikami: 3.1. Koncepcja zarządzania relacjami z pracownikami; 3.2. Zarządzanie zaangażowaniem jako element zarządzania relacjami z pracownikami; 3.3. Kulturowe uwarunkowania budowania wewnętrznego kapitału relacyjnego; 3.4. Zarządzanie relacjami z pracownikami w organizacji będącej w kryzysie; 3.5. Relacje wymagają zaufania i autentyczności. Etyczny kontekst relacji z pracownikami; 3.6. Praktyka zarządzania relacjami z pracownikami – przyczynek empiryczny: 3.6.1. Źródła trudności w zarządzaniu relacjami z pracownikami w ocenie menadżerów z sektora przedsiębiorstw; 3.6.2. Urzędnicza kadra kierownicza o zarządzaniu relacjami z pracownikami – analiza wyników badania jakościowego.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again