23534
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1./.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1./.5 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 175-212.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: 1. Przywództwo w innowacyjnym przedsiębiorstwie: 1.1. Istota przywództwa; 1.2. Charakterystyka wybranych teorii dotyczących przywództwa; 1.2.1. Teorie cech skutecznego przywódcy; 1.2.2. Teorie behawioralne przywództwa; 1.2.3. Teorie władzy i wpływu; 1.2.4. Sytuacyjne teorie przywództwa; 1.2.5. Pozostałe teorie przywództwa; 1.3. Pomiar przywództwa; 1.4. Innowacyjność przedsiębiorstw w badaniach nad przywództwem. 2. Zaufanie a innowacyjność przedsiębiorstw: 2.1. Pojęcie zaufania w naukach o zarządzaniu; 2.2. Rodzaje i cechy zaufania w przedsiębiorstwie; 2.3. Budowanie zaufania w przedsiębiorstwach; 2.3.1. Podstawy budowania zaufania organizacyjnego; 2.3.2. Modele i podejścia do budowania zaufania w przedsiębiorstwach; 2.4. Pomiar zaufania w przedsiębiorstwie; 2.5. Innowacyjność przedsiębiorstwa w badaniach nad zaufaniem. 3. Znaczenie zarządzania wiedzą w innowacyjnym przedsiębiorstwie: 3.1. Koncepcja zarządzania wiedzą; 3.2. Charakterystyka procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 3.2.1. Identyfikacja kluczowych procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 3.2.2. Rola wybranych procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 3.3. Modele dojrzałości zarządzania wiedzą; Innowacyjność przedsiębiorstwa w badaniach nad zarządzaniem wiedzą. 4. Uwarunkowania rozwoju innowacyjnych przedsiębiorstw: 4.1 Badania na innowacjami w naukach o zarządzaniu; 4.1.1. Ewolucja rozumienia innowacji; 4.1.2. Typologia innowacji; 4.1.3. Proces tworzenia innowacji; 4.2. Charakterystyka i determinanty innowacyjności; 4.3. Pomiar innowacyjności przedsiębiorstw; 4.4. Modele empiryczne wiążące przywództwo, zaufanie, zarządzanie wiedzą i innowacyjność. 5. Przywództwo, zaufanie, zarządzanie wiedzą i innowacyjność przedsiębiorstw w świetle własnych badań empirycznych: 5.1. Model badawczy; 5.1.1. Charakterystyka struktury modelu badawczego i hipotezy; 5.1.2. Charakterystyka narzędzia badawczego; 5.2. Metodyka badań empirycznych; 5.2.1. Metodyka badań i charakterystyka próby badawczej; 5.2.2. Opis metody przetwarzania danych PLS-PM; 5.2.3. Testowanie modelu; 5.3. Wnioski, ograniczenia i dyskusja z wynikami innych badań.
Uwaga dotycząca finansowania
Wydanie publikacji dofinansowane przez Wydział Nauk Ekonomicznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wieksjiego w Warszawie
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej