23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 214-214.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Rozdział 1. KULTURA ZACHOWAŃ W FIRMIE: 1.1. Rola społeczna a rola biznesowa; 1.2. Jaki model kultury organizacyjnej?; 1.2.1. Czym jest kultura w organizacji?; 1.2.2. Symptomy kultury - jej jawne wymiary; 1.2.3. Profile kultur; 1.2.3.1. Kultury narodowe a zachowania w biznesie; 1.2.3.2. Wybrane profile kultur organizacyjnych. Rozdział 2. UNIWERSALNE REGUŁY ZACHOWANIA SIĘ W ŚRODOWISKU PRACY: 2.1. Precedencja techniczna i organizacyjna; 2.1.1. Precedencja towarzyska - kto bardziej godny szacunku w społeczeństwie?; 2.1.2. Precedencja służbowa - kto godniejszy w organizacji?; 2.2. Obsługa klienta; 2.2.1. Modele obsługi; 2.2.2. Postawy wobec klientów; 2.3. Trudne komunikaty w obsłudze interesanta; 2.4. Formy okazywania szacunku; 2.4.1. Ustępowanie godniejszemu, wstawanie na cześć; 2.4.2. Pozdrawianie i ukłony; 2.4.3. Witanie słowem i gestem; 2.4.4. Przedstawianie osób i przedstawianie się; 2.4.5. Tytułowanie w mowie i piśmie. Rozdział 3. ROZMOWY SŁUŻBOWE: 3.1. Prowadzenie rozmowy służbowej w stylu uprzejmym; 3.1.1. Mówić językiem oficjalnym czy potocznym?; 3.1.2. Wyrazy i zwroty obce; 3.1.3. Żargon profesjonalny - kiedy uzasadniony?; 3.2. Prowadzenie zebrania - przewodniczenie; 3.2.1. Udzielanie i odbieranie głosu przez przewodniczącego; 3.2.2. Walka o głos; 3.3. Rozmowy telefoniczne w pracy; 3.3.1. Prowadzenie rozmowy, pauzy, wyjątkowa uprzejmość; 3.3.2. Kolizja rozmów; 3.4. Rozmowy wewnętrzne w pracy; 3.4.1. Komplementowanie - klucz do dobrej atmosfery; 3.4.2. Krytyka zawsze bardzo powściągliwa; 3.5. Elegancja w przestrzeni biurowej. Rozdział 4. ELEGANCJA W SŁOWIE PISANYM: 4.1. Układ i estetyka listu biznesowego; 4.2. Jak pisać, żeby nas czytali?; 4.3. List reklamowy - elegancki w formie i uczciwy w treści; 4.4. E-mail i SMS - wyzwania estetyczne. Rozdział 5. KOBIETY WYGLĄD PROFESJONALNY: 5.1. Elegancja codzienna; 5.2. Uroczystości specjalne - przyjęcia; 5.3. Ważne szczegóły w wyglądzie i ubiorze damskim. Rozdział 6. MĘŻCZYZNY WYGLĄD PROFESJONALNY: 6.1. Wygląd na co dzień; 6.2. Szczególnie uroczyste spotkania; 6.3. Eleganckie dodatki w ubiorze męskim. Rozdział 7. ESTETYCZNIE, KOMFORTOWO I WIARYGODNIE: 7.1. Kilka uwag o kolorach; 7.2. Zapach oprawą ubioru; 7.3. Regulamin ubraniowy a zasada luźnych piątków. Rozdział 8. SPOTKANIA TOWARZYSKIE WSPIERAJĄCE BIZNES: 8.1. Uroczystości na terenie firmy; 8.1.1. Lampka wina na zakończenie rozmów; 8.1.2. Koktajl - przyjęcie bez sztućców; 8.1.3. Przemówienia i toasty; 8.2. Spotkania zasiadane - wyższy standard gościnności; 8.2.1. Jak siadać do stołu; 8.2.2. Prestiżowe formy przyjęć; 8.2.3. Obiad biznesowy; 8.2.4. Obiad bufetowy; 8.2.5. Aperitif, śniadanie i obiad klasyczny; 8.2.6. Jak jeść na spotkaniu towarzyskim?; 8.2.7. Toasty i przemówienia; 8.3. Alkohole - górna półka; 8.3.1. Whisky - królowa wódek; 8.3.2. Koniak - najdoskonalszy alkohol na świecie; 8.3.3. Szampan - baron win musujących; 8.4. Napoje alkoholowe - temperatury, szkło, napełnianie; 8.5. Palenie w towarzystwie. ZAKOŃCZENIE. BIBLIOGRAFIA.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej