23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia s. 133-142.
Formatted contents note
Zawiera: 1. Pozycjonowanie i jego miejsce w strukturze marketingu regionalnego; 2. Systematyzacja czynników wpływających na pozycjonowanie regionu; 3. Podejścia do wyboru strategii pozycjonowania regionu; 4. Obecny stan pozycjonowania Ukrainy i jej regionów w rankingach międzynarodowych i krajowych; 5. Kształtowanie wzorca regionu jako podstawy jego pozycjonowania w warunkach konkurencji; 6. Klaster jako komponent rozwoju regionu; 7. Współdziałanie jako koncepcja sukcesu klastra; 8. Skutki klastra dla rozwoju regionalnego; 9. Rola marketingu w regionalnych rozwiązaniach klastrowych; 10. Komunikacja wizualna w działaniach marketingowych klastra i jej rola dla regionu; 11. Znaczenie polityki proklastrowej dla rozwoju regionu; 12. Kierunki i założenia polityki klastrowej w Polsce z uwzględnieniem polityki regionalnej; 13. Zarządzenie klastrem; 14. Strategia klastra – przypadek klastra turystycznego; 15. Możliwości rozwoju regionu w świetle empirycznych aspektów strategii klastrów; 16. Empiryczne aspekty klasteringu w regionie – elementy wybrane; 17. Znaczenie internacjonalizacji klastrów dla rozwoju regionalnego; 18. Wykorzystanie możliwości umiędzynarodowienia klastrów – aspekt praktyczny.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again