23756
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 254-279.
Formatted contents note
Zawiera: Rozdział I: Charakterystyka syndromu ADHD gimnazjalistów; Rozdział II: Rodzina jako środowisko wychowawcze; Rozdział III: Pomoc rodzinom z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju; Rozdział IV: Metodologia badań własnych; Rozdział V: Funkcjonowanie systemów rodzinnych osób badanych w świetle wyników uzyskanych w skali AŚR RW autorstwa M. Ryś – analiza porównawcza; Rozdział VI: Style wychowawcze w rodzinach badanych osób w świetle wyników uzyskanych w skali ASW RW autorstwa M. Ryś – analiza porównawcza; Rozdział VII: Postawy gimnazjalistów wobec rodziny, siebie i otoczenia mierzone dyferencjałem semantycznym a nasilenie objawów ADHD – analiza porównawcza; Rozdział VIII: Funkcjonowanie systemy rodzinnego badanych osób mierzone skalą profil rodziny Z. Gasia – analiza porównawcza; Rozdział IX: Postawy rodzicielskie wobec osób badanych mierzone skalą SPR autorstwa M. Plopy – analiza porównawcza; Rozdział X: Rodzinne korelaty nasilenia objawów ADHD gimnazjalistów; Rozdział XI: Podsumowanie wyników badań i implikacje praktyczne.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again