23752
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Data dodruku z 2019.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 155-158.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Wstęp. Rozdział I. Czym jest integracja sensoryczna?: 1. Co i dlaczego musi być zintegrowane w senso(moto)ryce?; 2. Czym są zmysły I jak funkcjonują; 3. Znaczenie układu dotykowego i czucia głębokiego; 4. Jaki wpływ na nasze funkcjonowanie ma zmysł równowagi?; 5. Układ przedsionkowy a rozwój mowy; 6. Jak układ przedsionkowy wpływa na trudności szkolne dziecka?; 7. Zmysł wzroku – narząd niesamowity; 8. Zmysł słuchu, czyli magia dźwięków; 9. Do czego potrzebny jest nam Zmysł węchu?; 10. Smak – zmysł dający wiele przyjemności. Rozdział II. Zaburzenia przetwarzania sensorycznego: 1. Czym są zaburzenia przetwarzania sensorycznego?; 2 . Zaburzenia dyskryminacji sensorycznej (zaburzenia różnicowania sensorycznego); 3. Zaburzenia motoryczne o bazie. Rozdział III. Terapia integracji sensorycznej: 1. Terapia integracji sensorycznej; 2. Narracja w terapii. Rozdział IV. Integracja sensoryczna przez cały rok: 1. Jak wspomagać integrację sensoryczną przez cały rok; 2. Wspieranie integracji sensorycznej u małego dziecka; 3. Integracja sensoryczna w zgodzie z naturą. Słownik pojęć stosowanych w terapii, dotyczący sprzętu terapeutycznego. Załączniki. Bibliografia. Spis fotografii i rysunków.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej