23752
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 179-194.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Przedmowa. Część pierwsza: Recepcja idei i ewaluacji i jej źródła w polu praktyki edukacyjnej: Wprowadzenie; 1. Istota pojęcia „ewaluacja”; 2. Praktykowanie ewaluacji poza teorią - teoria na usługach praktyki ewaluacyjnej; 3. Ewaluacja edukacyjna - w drodze do autoewaluacji (ewaluacji wewnętrznej); 4. Zmiana systemu nadzoru pedagogicznego w Polsce; 5. Nieoczywiste potencjały ewaluacji wewnętrznej; 6. Nauczyciele ewaluatorami – nowa rola czy nowa scena? 7. Zespoły ewaluacyjne. Część Druga: Konceptualizacja projektu badawczego: 1. Teoria społecznych światów Anselma Straussa jako perspektywa teoretyczna; 2. Cele, przedmiot, problematyka badań; 3. złożona natura przedmiotu badań a procedura analityczna badawcza; 4. temporalne ramy doboru próby celowej do badań. Część 3: Społeczne światy szkolnych ewaluatorów: Wprowadzenie; 1. Ewaluacja jako działanie podstawowe; 2. Subświaty ewaluacji – proces segmentacji; 3 Proces legitymizacji ewaluacji w zróżnicowanych perspektywach temporalnych cztery profile evaluatorów – Areny sporu; 5. Proces „ stawania się” ewaluatorem. Zakończenie. Bibliografia.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej