23752
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: R. 1 Wprowadzenie do teorii rozwoju szkoły: Znaczenie szkoły jako instytucji powszechnego uczestnictwa dzieci i młodzieży; Kierunki rozwoju szkolnictwa w Europie; Krytyka szkoły i symptomy kryzysu; Możliwości i ograniczenia reform zmieniających funkcje szkoły; Szkoła jako siła napędowa rozwoju szkolnictwa; W poszukiwaniu równowagi pomiędzy polityką oświatową a mirkopolityką szkoły. R. 2 Podstawy teoretyczne rozwoju szkoły: Istota i sens zmiany edukacyjnej; Współczesne rozumienie szkoły jako organizacji; Rozwój szkoły w ujęciu systemowym; „Ucząca się organizacja” - „ucząca się szkoła”; Nauczyciel w służbie zmiany edukacyjnej; Współpraca i odpowiedzialność - ramy rozwojowe szkoły. R. 3 W poszukiwaniu sprawczej siły szkoły: Pojęcie jakości edukacji; Ewaluacja i rozwój szkoły; Praktyka ewaluacyjna; Autoewaluacja szkoły. R. 4 Perspektywy edukacji XXI wieku: Przesłanie przebudowy świata; Odrodzenie człowieka; Odczytany na nowo fenomen edukacji; Zrównoważony rozwój perspektywą na nowe stulecie. Zakończenie - szkoła „od A do Z”.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej