23752
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Zawiera: R. 1 Wprowadzenie do teorii rozwoju szkoły: Znaczenie szkoły jako instytucji powszechnego uczestnictwa dzieci i młodzieży; Kierunki rozwoju szkolnictwa w Europie; Krytyka szkoły i symptomy kryzysu; Możliwości i ograniczenia reform zmieniających funkcje szkoły; Szkoła jako siła napędowa rozwoju szkolnictwa; W poszukiwaniu równowagi pomiędzy polityką oświatową a mirkopolityką szkoły. R. 2 Podstawy teoretyczne rozwoju szkoły: Istota i sens zmiany edukacyjnej; Współczesne rozumienie szkoły jako organizacji; Rozwój szkoły w ujęciu systemowym; „Ucząca się organizacja” - „ucząca się szkoła”; Nauczyciel w służbie zmiany edukacyjnej; Współpraca i odpowiedzialność - ramy rozwojowe szkoły. R. 3 W poszukiwaniu sprawczej siły szkoły: Pojęcie jakości edukacji; Ewaluacja i rozwój szkoły; Praktyka ewaluacyjna; Autoewaluacja szkoły. R. 4 Perspektywy edukacji XXI wieku: Przesłanie przebudowy świata; Odrodzenie człowieka; Odczytany na nowo fenomen edukacji; Zrównoważony rozwój perspektywą na nowe stulecie. Zakończenie - szkoła „od A do Z”.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again