23752
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy art.
Formatted contents note
Zawiera: Tworzenie w edukacji wczesnoszkolnej warunków do uczenia się przez badanie; Rola nauczyciela przedszkola w kreowaniu dziecięcej aktywności podczas zabaw badawczych; Nauczyciel jako organizator warunków do działań badawczych w Programie Wychowania Przedszkolnego „Tablit”; Moduł języka angielskiego w Programie Wychowania Przedszkolnego „Tablit” - nowe możliwości dla nauczycieli; Wykorzystanie przez nauczyciela klas początkowych multimedialnych programów komputerowych o charakterze edukacyjnym; Badanie skuteczności programu komputerowego do nauki czytania; Uczeń uzdolniony matematycznie w opinii nauczycieli wczesnej edukacji; Współdziałanie nauczycieli i rodziców w tworzeniu warunków sprzyjających osiąganiu przez dziecko samodzielności w przedszkolu; Rola nauczyciela w kreowaniu postaw społecznych rodzeństw w grupie zróżnicowanej wiekowo na przykładzie Przedszkola Uniwersytetu Łódzkiego; Sztuka edukacji - przestrzeń muzeum i przedszkola jako środowisko kształcenia i wychowania do kultury; nauczyciel inicjatorem czytelnictwa uczniów klas początkowych; Obraz dziecka i dzieciństwa w twórczości Joanny Papuzińskiej jako źródło inspiracji nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej; Koncepcja Celestyna Freineta w pracy nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again