23752
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 203-210.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: R. 1 W poszukiwaniu źródeł i inspiracji teoretycznych: W stronę kognitywnej teorii metafory; Poszukiwanie miejsca dla metafory w rozwoju poznawczym dzieci (7-10-letnich); Myślenie metaforyczne dzieci – przegląd wybranych badań. R. 2 Standardowe procedury do niestandardowych badań, czyli to, co konieczne o metodologii: Cel badań; Problematyka badań; metody, techniki i narzędzia badawcze; Organizacja i przebieg badań. R. 3 Głowy pełne metafor, czyli co pokazały badania: Próby weryfikacji i wizualizacji abstrakcyjnych pojęć – przekraczanie dosłowności; Metafory uczniowskie jako inspiracja do zmiany myślenia o nauczaniu. R. 4 Kilka uwag końcowych, ale nie zamykających.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej