23534
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 103-109
Uwaga dotycząca zawartości
Wprowadzenie do problematyki. 1. Stan badań nad zarządzaniem komunikacją wizualną w sektorze MŚP: 1.1. Komunikacja wizualna jako obszar działalności przedsiębiorstwa: 1.1.1. Zasady komunikacji; 1.1.2. Istota komunikacji wizualnej; 1.1.3. Zadania i funkcje komunikacji wizualnej; 1.1.4. Sposoby przekazu wizualnego wykorzystywane przez przedsiębiorstwo; 1.1.5. Prowadzenie kompozycji wizualnej; 1.1.6. Ocena komunikacji wizualnej. 2. Komunikacja wizualna w kontekście sztuki: 2.1. Neruropoznawcze podstawy komunikacji wizualnej; 2.2. Obraz w komunikacji wizualnej; 2.3. Sztuka tworzenia przekazu w komunikacie wizualnym; 2.4. Praca medialna na rzecz komunikacji wizualnej. 3. Polityka komunikacji wizualnej w działaniach dotyczących komunikacji merketingowej: 3.1. Miejsce komunikacji wizualnej w komunikacji marketingowej; 3.2. Planowanie komunikacji wizualnej; 3.3. Instrumenty komunikacji wizualnej; 3.4. Przykłady praktycznego zastosowania komunikacji wizualnej w działaniach komunikacji marketingowej w MŚP w Polsce. 4. Przedsiębiorstwa MŚP jako podmiot realizowania komunikacji wizualnej: 4.1. Istota i cechy przedsiębiorstw sektora MŚP; 4.2. Cele i funkcje działalności przedsiębiorstw sektora MŚP; 4.3. Stan sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; 4.4. Strategiczne aspekty komunikacji wizualnej w przedsiębiorstwie. 5. Praktyczne aspekty komunikacji wizualnej w sektorze MŚP - w kontekście badań pierwotnych: 5.1. Przestrzeń badawcza dla analizy komunikacji wizualnej w sektorze MŚP; 5.2.Komunikacja wizualna - analiza wyników badawczych ankiety; 5.3. Analiza komunikacji wizualnej w MŚP na podstawie wywiadów i obserwacji; 5.4. Koncepcja wykorzystania aspektów wizualnych w komunikacji marketingowej w MŚP.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej