23787
Book
In basket
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia strony 201-212.
Formatted contents note
Zawiera: Wstęp; Rozdział 1. O człowieku wielowymiarowym w wielowymiarowej rzeczywistości: Refleksje nad istotą człowieka; Człowiek w gąszczu poglądów twórców koncepcji psychologicznych; Człowiek wielowymiarowy w erze Web 2.0+. Rozdział 2. Determinanty demotywacji we współczesnym świecie: Motywowanie pracowników - w poszukiwaniu sensu; Globalny kryzys zaufania - trucizna XXI wieku; Niesprawiedliwość - cichy zabójca moralności; Człowiek wobec zjawisk patologicznych w miejscu pracy; Shared leadership - dokąd zmierza współczesne przywództwo?; Rozdział 3. Zrozumieć megasystem motywowania ludzi do pracy i zostać wirtuozem biznesu: Ogólne założenia koncepcji megasystemu motywowania ludzi do pracy w organizacji; Parametry megasystemu motywowania ludzi do pracy w organizacji; Elementy megasystemu; Determinanty megasystemu; Rozdział 4. Skuteczność motywatorów w erze Web 2.0+ - w dążeniu do kreacji modelu idealnego: Cel badań empirycznych; Charakterystyka próby badawczej; Metodologia badań; Prezentacja wyników badań empirycznych; Wnioski z badań - implikacje dla praktyki gospodarczej; Zakończenie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again