23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Część pierwsza NAUCZYCIEL W MAŁEJ SZKOLE: Duże problemy nauczyciela małej szkoły; Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej w małej szkole; Poczucie własnej skuteczności jako kategoria funkcjonowania nauczycieli w szkole; Korzyści i problemy wynikające z tworzenia klas integracyjnych w percepcji nauczycieli z małych i dużych szkół; Percepcja wybranych elementów kultury współpracy w szkole a satysfakcja zawodowa nauczycieli małych szkół gimnazjalnych; Nauczyciel małej szkoły wobec zjawiska przemocy w rodzinie; Realizacja obowiązku szkolnego przez młodsze dzieci - obawy i oczekiwania nauczycieli pierwszego i drugiego etapu edukacyjnego; Metoda Montessori - szansą dla małych szkół; Etyczny (nieetyczny) wymiar zadań domowych. W stronę wyrównywania szans edukacyjnych. Część druga UCZEŃ W MAŁEJ SZKOLE: Sześciolatek u progu szkoły. Raport z badań pilotażowych w małych szkołach; Nutrition habits of children in small schools; Mała szkoła wobec problemu edukacji prorodzinnej; Uczeń - nauczyciel - rodzice. Komunikacja językowa w małym środowisku szkolnym; Voľný čas detí mladšieho školského veku; Ścieżki dydaktyczne bieszczadzkich obszarów chronionych w procesie dydaktyczno-wychowawczym uczniów lokalnych małych szkół; O poziomych relacjach między członkami rad rodziców. W kierunku budowania sieci społecznych w małej szkole wiejskiej.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again