23559
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 283-292.
Uwaga dotycząca zawartości
Rozdział 1. Koncepcja zarządzania społecznego a sektor organizacji non profit: 1.1. Idea funkcjonowania sektora organizacji non profit; 1.2 Definiowanie pojęcia organizacji non profit; 1.3 Zarys istoty ekonomii społecznej; 1.4 Przedsiębiorstwo społeczne; 1.5 Organizacje trzeciego sektora a przedsiębiorstwo społeczne; 1.6 Zarządzanie społeczne organizacjami trzeciego sektora; 1.7 Zarys modelowych rozwiązań w sektorze organizacji non profit w wybranych krajach. Rozdział 2. Cele, funkcje i zadania sektora organizacji non profit: 2.1 Prawne podstawy funkcjonowania organizacji non profit w Polsce i w wybranych krajach; 2.2 Funkcje organizacji trzeciego sektora; 2.3 Zadania realizowane przez organizacje non profit; 2.4 Rola organizacji trzeciego sektora w wybranych krajach europejskich; 2.5 Relacje trzeciego sektora z jednostkami samorządu terytorialnego; 2.5.1 Zarys polskiego modelu współpracy jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi; 2.5.2 Próba zestawienia polskiego modelu współpracy jednostek samorządu terytorialnego z praktykami europejskimi. Rozdział 3. Charakterystyka sektora organizacji non profit w Polsce: 3.1 Tradycje kształtowania się sektora organizacji non profit w Polsce na tle innych krajów; 3.2 Ilościowa analiza sektora organizacji non profit w Polsce na tle wybranych krajów europejskich i wysoko rozwiniętych - analiza porównawcza; 3.3 Rozmieszczenie regionalne i obszary działalności organizacji non profit w Polsce; 3.4 Struktura finansowania organizacji trzeciego sektora w Polsce na tle wybranych krajów europejskich i wysoko rozwiniętych; 3.4.1 Finansowe aspekty działalności organizacji pozarządowych; 3.4.2 Doświadczenia w finansowaniu sektora organizacji non profit w wybranych krajach; 3.5 Zatrudnienie w organizacjach pozarządowych. Rozdział 4. Specyfika zarządzania organizacjami non profit: 4.1 Istota zarządzania w organizacjach non profit; 4.2 Wpływ elementów kultury organizacji na proces zarządzania w sektorze NGO; 4.3 Misja, wizja i cele organizacji non profit; 4.4 Interesariusze organizacji non profit; 4.5 Idea zarządzania społecznego; 4.6 Dylematy w procesie zarządzania organizacjami non profit; 4.7 Wymiary strategicznych działań organizacji non profit. Rozdział 5. Sektor organizacji non profit w Polsce jako przedmiot badań empirycznych: 5.1 Metodologiczne aspekty analiz empirycznych; 5.2 Relacje trzeciego sektora z sektorem publicznym oraz uzależnienie finansowe od tego sektora; 5.3 Podstawowe źródła finansowania organizacji non profit; 5.4 Stymulanty i destymulanty rozwojowe sektora organizacji non profit; 5.5 Proces zarządzania organizacjami non profit; 5.6 Zasoby ludzkie w organizacjach non profit. Rozdział 6. Zarządzanie społeczne a proces rozwoju sektora organizacji non profit w Polsce: 6.1 Determinanty rozwoju sektora organizacji non profit w Polsce; 6.2 Prognoza rozwoju sektora organizacji non profit w Polsce; 6.3 Diagnoza stanu zarządzania społecznego w sektorze organizacji non profit; 6.4 W kierunku nowoczesnego zarządzania organizacjami non profit.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej