23756
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 17 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia s. 338-346.
Formatted contents note
Zawiera: R. 1 Narodziny etyki: Filozofia matką nauki; Od antyku do Spinozy i Kanta; Wzorce moralne w judaizmie i buddyzmie; Centesimus annus; Kwestie biznesu w islamie; Inne spojrzenia. R. 2 Biznes a etyka: Na pierwszym planie obiektywizm; Sens biznesu; Żyć zacnie w biznesie; Dobra tyle, ile można - zła tyle, ile konieczne. R. 3 Etyka we współczesnym biznesie: Biznes nie jest wojną prowadzoną w dżungli; Z rozsądku i poczucia odpowiedzialności; Drogi różne, cel wspólny. R. 4 Etyka a sukces biznesowy: Europejskie normy i standardy; Nie tylko Kodeks Bushido; Trudne narodziny czasu przełomu; Dylematy etyczne; Godność zawodu, misja profesji; Czy tworzyć kodeksy etyczne?; Konsekwencja konsumeryzm?; Jaka etyka na poziomie przedsiębiorstwa?; Pakiet sugestii. R. 5 Samo życie: W służbie i we władzy klienta; Na rynku jak na ringu; Korzyści na dziś i jutro; Gra pozorów a rzeczywistość. R. 6 Corporate Social Responsibility: Trudne początki; Współczesna interpretacja; Oczekiwania i korzyści; Czy jest szansa na etyczny wymiar działalności biznesowej?; Humanizacja działalności biznesowej. R. 7 Coś dla przedsiębiorców: Na kapitańskim mostku; Godna praca, sprawiedliwa zapłata; Prawdziwym błędem jest błąd popełnić i nie naprawić go. Zakończenie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again