23533
Brak okładki
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Kredo optymisty; Wstęp; Umiejętność skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami (rola pierwszego wrażenia, kontakt wzrokowy, język dłoni i rąk, umiejętne przygotowanie się do spotkania z klientem); Budowanie potrzeb klienta (pytania otwarte, pytania zamknięte, aktywne słuchanie); Rozmowy telefoniczne (jak przygotować się do rozmowy telefonicznej, trening głosu, prawidłowe oddychanie); Poszukiwanie klientów (własna strona www, budowanie sieci kontaktów, aktywność w sieci i środowisku branżowym, udział w szkoleniach i konferencjach); Sposoby na stres; Motywacja (pozytywne myślenie, inwestycja w siebie, dobre zarządzanie czasem, cytaty motywacyjne).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej