23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
General note
Rok wyd. wg strony internetowej wydaw.: http://www.astrum.wroc.pl.
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 176-179.
Formatted contents note
Zawiera: R. 1 Reklama jako forma komunikacji: Zwrot komunikacyjny; Czym jest reklama?; Język reklamy; rola reklamy w procesie komunikacji społecznej; Reklama jako idea; Komunikacja informacyjna. R. 2 Media a reklama: Podział typów reklam ze względu na nośnik; Reklama zewnętrzna - miejska; Reklama ambientowa. R. 3 Nowoczesne nośniki reklamy w promocji produktu: Funkcje promocji; Narzędzia internetowe; Narzędzia multimedialne; Książka jako nośnik reklamy produktu. R. 4 Tożsamość i wizerunek marki: Definicje tożsamości i wizerunku marki; Tożsamość a wizerunek. Na czym polega różnica?; Identyfikacja wizualna; Proces komunikacji wizerunkowej; Świadomość marki; Lokowanie produktu; Emotional branding; Brief kreatywny; Dizajn w kreowaniu marki. R. 5 Społeczne kreowanie marki: Krótka historia public relations; Istota i cele public relations; Kampania społeczna - skuteczny dialog ze społeczeństwem; Rola ambasadora marki. R. 6 Technologiczne kreowanie marki: Rola e-PR w promocji wizerunku firmy; Rola agencji interaktywnych; Media interaktywne; Podstawowe narzędzia e-PR; Social media; Marketing szeptany.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again