23533
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia s. 331-380. Indeksy
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Cz. IV Zależność przebiegu i efektów uczenia się od wcześniejszej aktywności podmiotu i od poprzedzających czynników sytuacyjnych: R. 16 Ogólna charakterystyka transferu i proakcji; R. 17 Metodologia badań; R. 18 Czynniki wpływające na transfer i proakcję; R. 19 Próby wyjaśnienia transferu i proakcji. Cz. V Zależność efektów uczenia się od późniejszej aktywności podmiotu i od następujących czynników sytuacyjnych: R. 20 Retroakcja i problemy metodologiczne związane z jej badaniem; R. 21 Determinanty retroakcji; R. 22 Istota retroakcji i jej mechanizmy; R. 23 Reminiscencja i problemy metodologiczne związane z jej badaniem; R. 24 Determinanty reminiscencji i próby jej wyjaśnienia. Cz. VI Zaburzenia uczenia się po uszkodzeniach mózgu: R. 25 Mózgowe mechanizmy uczenia się - zarys problematyki; R. 26 Zespół amnestyczny; R. 27 Zaburzenia pamięci w niektórych schorzeniach mózgu; R. 28 Zaburzenia pamięci w następstwie obustronnego uszkodzenia płatów skroniowych mózgu; R. 29 Zaburzenia pamięci po jednostronnych uszkodzeniach półkul mózgowych. Cz. VII Ogólne koncepcje psychologiczne i związane z nimi nurty badań nad uczeniem się: R. 30 Filozoficzne źródła ogólnych koncepcji psychologicznych i aktualne związki obu dyscyplin; R. 31 Przegląd nurtów badawczych w ramach koncepcji behawiorystycznych i poznawczych w psychologii uczenia się; R. 32 Mechanizmy uczenia się w koncepcjach behawiorystycznych i poznawczych; R. 33 Próba integracji koncepcji behawiorystycznych i poznawczych w psychologii uczenia się.
Uwaga dotycząca indeksów
Indeksy: nazwisk i rzeczowy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej