23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: I. Część teoretyczna: Problematyka samokształcenia w programach klas początkowych obowiązujących w Polsce po drugiej wojnie światowej; Pojęcie samokształcenia w świetle literatury; Pojęcie samokształcenia indywidualnego i nieindywidualnego; Przygotowanie dzieci 7-9-letnich do samokształcenia; Uwarunkowania samokształcenia uczniów; Metody oraz formy edukacyjne i samo edukacyjne umożliwiające wdrażania uczniów do samokształcenia indywidualnego i nieindywidualnego. II. Część metodyczna: Planowanie aktywności samokształceniowej uczniów klas początkowych; Koncepcja metodyczna planowanego wdrażania uczniów klas początkowych do samokształcenia indywidualnego i nieindywidualnego w procesie zintegrowanej działalności lekcyjno-domowej; Przykładowe konspekty zintegrowanych zajęć lekcyjno-domowych. III. Część badawcza: Cele badań; Problemy i hipotezy; Zmienne i ich wskaźniki; Procedura badawcza; Metody, techniki i narzędzia badawcze; Przykładowe narzędzia badawcze; Realizacja badań; Wyniki badań i ich analiza; Uogólnienie wynikające z badań. IV. Część podsumowująca: Samokształcenie indywidualne i nieindywidualne oraz jego planowa realizacja; Rola nauczyciela w przygotowywaniu uczniów do samokształcenia; Rezultaty analizy porównawczej planowanego i nieplanowanego wdrażania uczniów do samokształcenia; Zintegrowana działalność lekcyjno-domowa jako czynnik równomiernego eksploatowania obu półkul mózgowych ucznia. Zakończenie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej