23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Wstęp: Orientacja i koncepcja marketingowa – kilka słów wprowadzenia; R. 1 Facelifting koncepcji marketingowej – kaprys czy konieczność: Ewolucja koncepcji marketingowej; Wyznaczniki Nowej Koncepcji Marketingowej; Wymiary Nowej Koncepcji Marketingowej; Orientacja marketingowa a produktywność przedsiębiorstwa; R. 2 Być albo nie być zorientowanym marketingowo – oto jest pytanie: Współczesne oblicze orientacji marketingowej; Definicje, elementy składowe oraz fazy nasilenia orientacji marketingowej; Przesłanki warunkujące osiągnięcie orientacji marketingowej przedsiębiorstwa; R. 3 Kultura marketingowa przedsiębiorstw: Fenomen kultury organizacyjnej; Nowa Koncepcja Marketignowa a kultura organizacyjna; Model kultury marketingowej; Jak diagnozować orientację i kulturę marketingową w przedsiębiorstwie; R. 4 W kierunku przyszłości, która już się zaczęła: Wpływ Internetu i technik multimedialnych na Nową Koncepcję Marketingową; Zarządzanie poprzez wartości jako narzędzie zmiany kultury organizacyjnej.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej