23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy pracach.
Formatted contents note
1. W poszukiwaniu rozwiązań dla profilaktyki i wspierania rozwoju osób z niepełnosprawnością: Działania profilaktyczne wczesnej interwencji w kształtowaniu prawidłowych relacji społecznych dorosłych osób niepełnosprawnych; Drama jako rodzaj twórczej terapii pedagogicznej w rozwijaniu kompetencji językowej u dzieci z zespołem Aspergera; Próba wykorzystania programu TEACCH we wspomaganiu psychospołecznego rozwoju dziecka z autyzmem wczesnodziecięcym w wieku lat 5; Aktywność artystyczna a kształtowanie się samooceny osób z lekką niepełnosprawnością intelektualną; Rozwojowe i edukacyjne uwarunkowania współpracy jako umiejętności składającej się na kompetencje społeczne niepełnosprawnych uczniów; Seksualność osób niepełnosprawnych intelektualnie- stereotypy i wyzwania; Autyzm a efekty rozwoju funkcji komunikacyjnych u dzieci objętych programem wieloprofilowego ich usprawniania; Wspomaganie zaburzonej zdolności komunikacyjnej dziecka metodą symultaniczno-sekwencyjną. Studium przypadku; 2. I cóż po pedagogu w tych czasach nieprzejrzystości i w kulturze drapieżności?: Czy nauczyciele szkół specjalnych i ogólnodostępnych identyfikują się z wykonywanym zawodem?; Kto profesjonalnie wspiera rozwój osób z niepełnosprawnością, czyli rzecz o pedagogach specjalnych w pierwszym dziesięcioleciu XXI w.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again