23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 448-480. Indeksy.
Uwaga dotycząca zawartości
1. U źródeł pozoru w edukacji: Użyteczność pojęcia działań pozornych jako kategorii analitycznej. Egzemplifikacje z obszaru edukacji (i nie tylko); Podwójny pozór w edukacji na przykładzie koncepcji Paula Freire'a; Pozory sprawstwa reform oświatowych w III RP; Standardy moralne czy standardy wymagań? O moralnych aspektach pozoru w szkole; Podmiotowość z deklaracji i w praktyce; Pozór regulacji dotyczących organów społecznych w szkole; 2. Egzemplifikacje działań pozornych: Nauczyciel w przestrzeni illusio; Szkoła w świecie pozoru; Podstawa programowa dla klas I-III szkoły podstawowej jako punkt wyjścia działań pozornych; Kody bezmyślności, czyli gdy programy układane są pod klucz egzaminacyjny; Obiektywizm i sprawiedliwość- (nie)wygodne kategorie oceniania szkolnego; Kwiatek do kożucha. Pozór w edukacji plastycznej; Edukacja artystyczna. Niezbędna? Potrzebna? Zbyteczna?; O nieszkodliwości wagarowania. Konsumpcyjne uwikłania ofiar i/lub sprawców pozoru w edukacji szkolnej; Lepsze to niż zamulanie w domu?; Krótka rzecz o wyćwiczeniu ucznia w kulturze pozoru; Po co i dla kogo są rady szkoły? Spojrzenie z dwudziestoletniej perspektywy; Integracja rodziców i nauczycieli jako przykład edukacyjnej iluzji; Edukacyjny chłam, czyli jak pozorowaniem sukcesów szkoły ratują się przed likwidacją; Tak to się wszystko zaczynaů O misji przedszkola; Rzeczywisty czy iluzoryczny obraz dyskursu edukacyjnego w przedszkolu; Śpiewać każdy może, czyli kto może być wychowawcą w internacie i bursie szkolnej. Zagrożenia wynikające ze zmian przepisów oświatowych; 3. Pozór w edukacji- diagnoza, próby rozwiązań.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej