23787
No cover
Book
In basket
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 315-327 i przy rozdziałach. Indeks.
Formatted contents note
1. Wprowadzenie; 2. Cywilnoprawne skutki reklamy; 3. Dobra osobiste a reklama; 4. Reklama w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 5. Reklama jako nieuczciwa praktyka rynkowa; 6. Ochrona elementów reklamy na podstawie ustawy- Prawo własności przemysłowej; 7. Reklama w prawie autorskim; 8. Prawo reklamy w mediach; 9. Reklama zewnętrzna; 10. Szczególne regulacje dotyczące reklamy niektórych produktów i usług; 11. Kodeks etyki w dziedzinie reklamy; 12. Merchandising
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again