23559
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 241-263.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Dlaczego badanie konsumpcji? Z problematyki społeczeństwa konsumpcyjnego i jego kultury; 2. Kogo, co i jak badać? Orientacja konsumpcyjna jako kategoria analityczna w badaniach nad młodzieżą; 3. Nasilenie i interioryzacja orientacji konsumpcyjnej a modelowy konsument Zygmunta Baumana; 4. Studenci o adekwatności do rzeczywistości Baumanowskiego modelu konsumenta; 5. Ukształtowanie orientacji konsumpcyjnej młodzieży akademickiej; 6. Uwarunkowania orientacji konsumpcyjnej; 7. Co i dla kogo wynika z rezultatów badań orientacji konsumpcyjnej?.
Uwaga dotycząca finansowania
Finansowanie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza. Wydział Studiów Edukacyjnych
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej