23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 319, [1].
Uwaga dotycząca zawartości
1. Męskość i kobiecość w ujęciu naukowym. Sześć głównych różnic między płciami; 2. Męskie dążenie do osiągnięć i kobiece dążenie do Utopii. Różnice między płciami w sferze motywacji i technik osiągania swoich celów; 3. Męski świat marketingu: Jak męski punkt widzenia dominuje w koncepcjach i praktycznych działaniach stosowanych w marketingu; 4. Kod altruizmu. Jak i dlaczego kobiety reagują na altruistyczne motywacje firm; 5. Kod estetyki. Dlaczego wygląd zewnętrzny jest ważny dla kobiet i jakie ma to znaczenie dla marketingu; 6. Kod ładu. Dążenie kobiet do tworzenia harmonijnego, bezpiecznego środowiska i redukowania niepokoju; 7. Kod więzi. Dlaczego kobiety bardziej niż mężczyźni odczuwają potrzebę budowania więzi i nawiązywania relacji; 8. Cztery kody w praktyce. Zastosowanie w praktyce czterech kodów- przykłady konkretnych działań w wybranych dziedzinach; 9. Marka kobieca. Modele budowania Marek uwzględniające kobiece motywacje; 10. Jak kobiety kupują. Zrozumienie schematu kobiecych zakupów; 11. Sieć mediów kobiecych. Bardziej skuteczne planowanie kanałów komunikacji marketingowe; 12. Skuteczna kreacja reklamowa. Tworzenie lepszego systemu przekazywania informacji adresowanych do kobiet; 13. Nowa organizacja. Wpływ struktury i kultury firmy na "płeć organizacji"; 14. Podsumowanie i wnioski.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej