23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 295-308 i przy rozdz.
Formatted contents note
1. Diagnoza i jej znaczenie w pedagogice i naukach społecznych; 2. Założenia teoretyczno-metodologiczne procesu diagnozowania pedagogice; 3. Metodologia badawcza- warsztat diagnostyczny pedagoga; 4. Diagnoza środowiska rodzinnego w ujęciu teoretyczno-metodologicznym; 5. Znaczenie diagnozy we wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka; 6. Poznawanie środowiska szkolnego- wybrane zagadnienia diagnostyczne; 7. Uczeń w środowisku szkolnym- ocena procesu przystosowania i zachowań problemowych uczniów; 8. Proces uczenie się jako przedmiot diagnozy pedagogicznej; 9. Rozpoznawanie zdolności uczniów w obszarze edukacyjnym.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again