23787
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Nowa ustawa z dnia 18 marca 2011 roku w odbiorze środowiska akademickiego; 1. Próba odczytania strategii procesu zmian w szkolnictwie wyższym (przeprowadzonych w ostatnim dwudziestoleciu); 2. "Sapere Aude!" albo "Pójdź, dziecię! Ja cię uczyć każę!" Szanse, ograniczenia i straty generalnych porządków metodologiczno-ustawodawczych nauki polskiej i kształcenia wyższego w Polsce na tle ogólnoeuropejskiej kampanii racjonalizacji sektora wiedzy; 3. Jak nie należy reformować szkolnictwa wyższego- krytyczny rozbiór ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym, ustawy o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz o stopniach i tytule w zakresie sztuki oraz o zmianie niektórych innych ustaw AD 2011; 4. Awans naukowy w świetle zmian ustawowych; 5. Studia pedagogiczne w neoliberalnym programie edukacji; 6. Plusy i minusy reformy szkolnictwa wyższego w Polsce- próba analizy debaty publicznej; 7. Kilka uwag na temat oporu wobec zmian w publicznych szkołach wyższych; Kształcenie w szkole wyższej w warunkach zmian wynikających z nowej ustawy: 1. Kształtowanie kompetencji studentów na tle europejskich/krajowych ram kwalifikacji (E/KRK) dla szkolnictwa wyższego w kontekście programu Erasmus; 2. Między słowami- o kształceniu kompetencji (między)kulturowych nauczycieli; 3. Kryteria oceny uczelni i osiągnięć nauczycieli akademickich; 4. Studia doktoranckie i ich absolwenci a rynek pracy- perspektywy zmiany; 5. Studia doktoranckie, doktoranci a reforma szkolnictwa wyższego; 6. Sprawozdanie z Czwartego Kongresu Polskich Społeczności Studenckich w Wielkiej Brytanii, Cambrige, 18-20 marca 2011 roku.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again