23559
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Rozdział I Metodologia nauki. 1. Wiedza naukowa - prawdziwość, rodzaje i poziomy. 2. Anatomia postępowania celościowego. Rozdział II Zagadnienia ogólne. 1. Makiawelizm w bliskim związku interpersonalnym. 2. Modernizacja wykształcenia w Rosji. 3. Socjalizacja dzieci w komunikacji dydaktycznej. 4. Konceptualna analiza par archetypowych. 5. Żywy ruch jako rzeczywistość psychologiczna. Rozdział III Psychologia i pedagogika rozwojowa. 1. Metateoria rozwoju L. S. Wygotskiego: opis formalny. 2. Zmienianie się jako kategoria analizy rozwoju. 3. Psychologiczne środki konstruowania wydarzeń w narracji autobiograficznej. 4. Pytania i polecenia nauczycieli - "wskaźniki rzeczowe" działań dzieci w młodszym wieku szkolnym. 5. Kategoria autoanalizy w rosyjskojęzycznej tradycji psychologicznej. 6. Reprezentacja indywidualnego życia w świadomości człowieka. 7. Pozytywne i negatywne postawy w pracy z umierającymi. 8. Prawdziwe i fałszywe zachowanie w rozwoju psychicznym dzieci w wieku przedszkolnym. IV Psychologia i pedagogika społeczna. 1. O charakterze społecznym oraz społeczno-psychologicznym wypadku drogowego. 2. Bezpieczeństwo ruchu drogowego w Polsce - aspekty społeczne i ekonomiczne. 3. Stosunki narodoościowe na obszarach postradzieckich. 4. Restrukturyzacja przedsiębiorstwa oraz jej skutki psychologiczne. 5. Wsparcie społeczne a potrzeby indywidualne. 6. Negatywny stosunek do siebie jako czynnik strachu studentów przed egzaminami. 7. Samoocena a funkcjonowanie społeczne wychowanków domów dziecka. V. Psychologia i pedagogika rodziny. 1. Psychoterapia rodziny jako komponent pracy psychokorekcyjnej. 2. Poczucie dobrostanu matek po stracie dziecka. 3. Wpływ socjokulturowych wzorców atrakcyjności na konstruowanie obrazu partnera intymnego. 4. Wypalenie zawodowe kobiet a rodzina. 5. Umowne formy zachowań osobowościowych małżonków w rodzinie. 6. Wyobraźnia na temat rodzenia dzieci u dziewczynek w Rosji. 7. Zgodność ocenydziecka w wieku przedszkolnym z samooceną dorosłego. VI Metody diagnostyczne w pracy psychosocjalnej. 1. Metoda diagnozy zachowań osobowościowych. 2. Diagnoza umownych form zachowań osobowościowych małżonków. 3. Wymagania w stosunku do metod diagnostycznych w psychoterapii rodziny. 4. Styl życia kobiet w ciąży - narzędzia badań. 5. Komunikacja pomiędzy matką a synem - narzędzia badań.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej